vraag aan alle fjorden-berijders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:52

*LOL* *LOL* *LOL* jullie durven jezelf met Hempfling te vergelijken Verward *LOL* *LOL* *LOL*
Meeting! Meeting! Meeting!!!!!!!
Ik wil jullie wel eens zien rijden!!!!

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:16

waarom zou het niet kunnen met een lange teugel? zolang je contact met de mond houdt.. zou ik denken dat dat kan..

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 17:30

Sonja schreef:
:)) *LOL* *LOL* jullie durven jezelf met Hempfling te vergelijken Verward *LOL* *LOL* *LOL*

Sterker nog...ik bén Klaus Hempfling, was niet de bedoeling dat jullie d'r achter zouden komen, maar ja... Haha! Knipoog
Maar ik bedoel dus, de mogelijkheid ís er wel, of ik het kan is een tweede Schijnheilig Haha!

[edit]domme typfout[/edit]

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 17:41

Liesje4ever"]
[quote="Sonja schreef:
:)) *LOL* *LOL* jullie durven jezelf met Hempfling te vergelijken Verward *LOL* *LOL* *LOL*

Sterker nog...ik bén Klaus Hempfling, was niet de bedoeling dat jullie d'r achter zouden komen, maar ja... Haha! Knipoog
Maar ik bedoel dus, de mogelijkheid ís er wel, of ik het kan is een tweede Schijnheilig Haha!

[edit]domme typfout[/edit]
[/quote]

tssssssssss,dan ben ik al hoor!!!!!!!
heb ik nu al volgelingen.......... *LOL* *LOL* Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 10:07

RoCKyLoVE schreef:
waarom zou het niet kunnen met een lange teugel? zolang je contact met de mond houdt.. zou ik denken dat dat kan..

Ik weet niet wat jij een lange teugel vindt, maar ik als westernruiter vind een teugel pas lang als íe totaal doorhangt (dus in een flinke boog). Als je contact met de mond hebt, is het een contactteugel en heeft dat niks met verzameling aan de lange teugel te maken.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:33

het is zo op internet natuurlijk heel lastig mensen goede tips te geven, dus ik zou een goede instructeur nemen.
het is het belangrijkste dat je fjord goed aan het been is. als ie niet aan het been is kun je hem nooit goed aan de teugel krijgen. rijd veel voltes enz om hem. als ie aan de teugel rijd kun je proberen je handen een beetje naar voren te steken en kijken of ie je hand wil volgen. zodat je hem wat lager in stelt. maar ik zou gewoon een goede instructeur zoeken.