Suzelly (v.Flemmingh) @ dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Re: Suzelly (v.Flemmingh) @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:51

Ziet er goed uit Marlot, gewoon rustig opbouwen. :j Je ziet wel dat ze op de voorhand loopt, maar da's ook niet 1,2,3 opgelost. Goed doortrainen maar! En denk inderdaad om je voeten. :D

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:18

Pellie schreef:
sjaantje schreef:
Ik weet niet of alles door het zadel komt.. Je zit ook gewoon iets krom met je onderbenen naar voren.

ze kan ook niet anders omdat ze uit balans zit :j

Dat is onzin. Natuurlijk kun je iets achterover zakken en kan je beenligging veranderen, maar ze kan haar schouders nog wel naar achter doen en haar benen niet zo klemmen.
Desalniettemin ben ik erg benieuwd naar foto's met een nieuw zadel!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:46

je natuurlijke houding is idd één ding (schouders naar achteren), maar wanneer je zadel te ver achterover ligt, zoals je op de foto's kan zien, wordt je daardoor in een verkeerde houding gedwongen, voor marlot dus achterover zitten en benen te ver naar voren. hoe kun je ontspannen rechtop zitten? :)
let maar eens op het beeld als het zadel goed aangepast is en het zwaartepunt in het midden van het zadel ligt, de bladen en beugels recht naar beneden hangen :j

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 17:40

heel mooi beest!
hele nette draf ook! overhet paard heb ik niet zo veel aan te merken.
je mag met je bovenlichaam wel meer echtop .
mag zo af entoe ietsje actiever wel van achter .
die 'springfoto' vind ik ook helemaal geweldig zeg!