als ik dit weekend in de barrage kom ( ga ik niet van uit ) dan ga ik proberen echt barrage te rijden zodat ik het gevoel heb van ooh zo moet het
. maar toch bedankt voor det tips het zal altijd wat uitmaken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als ik dit weekend in de barrage kom ( ga ik niet van uit ) dan ga ik proberen echt barrage te rijden zodat ik het gevoel heb van ooh zo moet het
. maar toch bedankt voor det tips het zal altijd wat uitmaken

_danieke_ schreef:ja dit parcour was ook niet heel erg moeilijk. maar als jos brinkman ( die het meestal bouwt in a-d ) het heeft gebouwt kun je een aardig parcour verwachtenrij jij ook bij de hagmolen dan ?

Mikala13 schreef:Leuk paard en je rijd heel netjes, je komt goed mee en geeft hem voldoende vrijheid bij de hindernissen, zodat je hem dus niet in de weg zit in z'n mond!![]()
Alleen tussen de hindernissen mag het misschien iets nageeflijker.
je paard hoeft niet constant rond te lopen, want voor de hindernissen heb je die oprichting wel nodig.
Maar als je hem nageeflijker hebt is het met z'n rug ook makkelijker en stuurbaarder waardoor je die wendingen misschien makkelijker kan rijden.
Ga zo door.

thanks voor de tips

dankje voor de reactie
:P