150863 schreef:shet van 16 nog in rijden,,
zou die poony lekker gaan verzorgen en leuke dingen mee doen, bijf vhd of iets dergelijks
dat baasje zei dathij 16 is, maarwe hebben naar zijn tanden gekeken, en hij lijkt ong. 6 jaar ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joscaa schreef:Als ik eerlijk moet zijn, vind ik het allemaal maar een beetje onhandig en onervaren klinken. Weet niet of dit wel zo fijn gaat worden voor beide pony's![]()
Denk dat je ze beter lekker kan knuffelen, poetsen, vrijheidsdressuur, longeren, wandelen etc. en het rijden dan overslaan.
Veel plezier met de pony's!
maaikelhorse schreef:Calanddra schreef:Hoe zwaar zijn jullie precies? En hoe hoog schat je de pony's, mini, middel of groot? En hoe oud zijn jullie?
Enne, als je wilt rijden zoek dan een grotere ponyjullie zijn zo (mocht het al passen) uit deze pony's gegroeit.
Karlijntjee: het gaat hier om shets he? Daar ben je al heel snel te groot en te zwaar voor.
@maaikelhorse: waarom wel? Dus als de pony er later last van gaat krijgen, maar jij wilt perse rijden, dan ga je dus maar rijden????
ik ben 33 kg.
ze zijn middel tot groot volgensmij
ik ben 12 en heb al eerder een shetlander ingereden, maar dat was een merrie.
we lette goed op dat we niet te lang rijden enz. als ze er last van gaan krijgen stop ik er gelijk mee.
maaikelhorse schreef:150863 schreef:shet van 16 nog in rijden,,
zou die poony lekker gaan verzorgen en leuke dingen mee doen, bijf vhd of iets dergelijks
dat baasje zei dathij 16 is, maarwe hebben naar zijn tanden gekeken, en hij lijkt ong. 6 jaar ofzo