5-jarige Zaffier (scandicxjunior stv) @ dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

Re: 5-jarige Zaffier (scandicxjunior stv) @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:27

Helemaal mee eens crossmonster.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:03

Crossmonster verwoord excact hoe ik er ook over denk.

Dit geeft een zeer fijn beeld en wou graag meer van dit soort plaatjes zien hier op HAW.
Het enige wat mij opvalt is dat de ruiter zo nu en dan de handen ongelijk draagt. Vaak is de binnenhand hoger dan de buitenhand. Probeer ze op gelijke hoogte te houden zodat je je paard een constante aanleuning kan bieden.

Veel succes, de B moet aan de foto's te zien meer dan zeker gaan lukken.

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:07

over het paard heb ik totaal geen opmerkingen, het is een jong dier en volgens mij in balans..de ruinter mag iets meer gaan zitten...probeer echt op je zitbotjes te gaan zitten en het plaatje is dan al prachtig.. Gewoon lekker doorrijden en dan komen jullie zeker een heel eind!

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 13:01

tnx voor alle leuke berichtjes. Kan me in al het commentaar goed vinden.
Crossmonster heeft zéker gelijk over de middendraffoto. Daar viel ze heel erg naar binnen. Maar de middendraffoto's op de lange zijdes waren allemaal mislukt. Haar middendraf kan ook veel meer want dat is echt een heel sterk punt van haar maargoed, vond t wel leuk om die foto erbij te doen aangezien de rest allemaal wat meer op elkaar lijkt.
Ik zal over een tijdje wel weer wat foto's plaatsen want ze is sinds het maken van de foto's al weer veel vooruit gegaan (ze was op de foto's pas weer een week aan het werk nadat ze een 2 weken kreupel was geweest) en dan hoop ik dat mijn zit ook wat netter is!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:56

Ik ben helemaal eens met mijn voorgangers, je rijdt je pony prachtig op lengte, van achter naar voren, ik heb niet eens gekeken of er nog wat te verbeteren viel, je bent gewoon goed bezig! Hele mooie pony, mooie afstamming ook, kan je het nog ver mee schoppen!

juulll

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:10

probeer recht op te zitten, je leunt iets naar voren,
dan ziet het er helemaal mooi uit :D

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 19:40

bedankt voor de reacties :) vandaag lekker met r in het bos getraind voor de afwisselingen en veel (schijn)overgangen gereden, ging supergoed :)