Joyce mooie pony toch?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chanineX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 16:30

ik heb tusse door ff wat rij foto's ;)
want ik weet niet hoe ik ze er tusse krijg :(

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:34

sandr0 schreef:
dan zit ie toch weer iets te laag?

edit: nog even gekeken maar volgens mij zijn t verschillende hoofdstellen waaronder ik op 1 foto inderdaad een mexicaanse zie

Volgens mij is het ook een mexicaanse, en in dat geval zit hij ook nog een stukkie te laag :)

chanineX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 18:58

hee ik ging vandaag met me moeder me proefje oevenen en toen heeft ze tijdens het inrijden ff wat foto's gemaakt.
Let niet teveel opmehouding want ging niet zo goed.
ze waren aan het sproeien en er stond naast mij een paard los die aan het rennen was, dus ze was supper druk hahaha ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

saskiamax

Re: Joyce mooie pony toch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 19:04

probeer je handen goed te houden, dus rechtop en je ellebogen tegen je lichaam aan:D
en soms moet je je tenen iets naar binnen doen..
voor de rest rij je aardig netjes

chanineX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 19:24

ja jullie hebben gelijk op de eene heb ik een nermaale en op de andere een mexicaanse !! ;)
maar eerst had ik hem fout nu zit hij hoger ( goed dus )
XX

dressagelady schreef:
sandr0 schreef:
dan zit ie toch weer iets te laag?

edit: nog even gekeken maar volgens mij zijn t verschillende hoofdstellen waaronder ik op 1 foto inderdaad een mexicaanse zie

Volgens mij is het ook een mexicaanse, en in dat geval zit hij ook nog een stukkie te laag :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:13

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW of die van een ander foto-forum op bokt, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Het is bijvoorbeeld niet de bedoeling om later in je topic nog heel wat nieuwe foto's te plaatsen en er zit een maximum aan het aantal te plaatsen foto's. ;)