Don Zhivago @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Don Zhivago @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 07:16

Ziet er netjes uit.
Inderdaad wat je zegt, allemaal nog wat zwaarmoedig.

Wat ook kan bijdragen aan zijn balans is door veel buiten rechtuit te stappen, liefst op het harde.
Dit verbeterd op langere termijn, de kracht en balans.

Let op dat je zelf niet te strak gaat zitten, blijf veren in je lichaam en houd bovenlijf recht,maar wel ontspannen.

Ik vind het goed om te zien dat je duidelijk wat varieerd in de hoofd-halshouding , top, want altijd maar trainen in dezelfde houding is absoluut niet goed.

Ik zou m wel graag iets minder mollig zien, ik denk dat ie dan ook wat minder zwaarmoedig zal gaan lopen, hij is nu net te mollig in mijn ogen :)

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:15

ja hij is wel wat te flink, maar hij heeft ook hele korte pootjes.. werk zelf op de kliniek, en mn collega was pas op stal om een paard na te kijken, en ze zei dat hij wel wat te stevig was, maar niet echt dik..

Dus ik let er nu op wat hij krijgt.. we zijn samen een beetje aan het lijnen :P

het stappen op het harde ben ik wel mee bezig, maar hij is nog niet helemaal verkeersmak, maar dat komt goed..

En ik wissel inderdaad heel veel in de hoofdhalshouding.. laat hem ook vaak helemaal zakken en uitstrekken.. dat doet hij wel echt super.. hij kan zn rug voor een 5 jarige al heel goed loslaten..

Eigenlijk heb ik een super paardje onder mn kont, en moet ik niet te veel van hem verlangen :D
dat zitten heb je gelijk in.. zodra ik ga doorzitten voel ik aan mezelf dat ik strak ga zitten indd... dat oefen ik nu door te gaan zitten en mn teugels wat langer te laten, zodat ik me aan de voorkant niet vast kan zetten..

Zodra de droes over is opstal ga ik weer priveles nemen, maar dat kan nog wel even duren :(

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:01

Gave foto's Sharoon! Je geeft het commentaar eigenlijk zelf al.

Soms zit je zelf gespannen, misschien breng je dat over? Bij mij lukte het ontspannen altijd beter met een lekker muziekje, wel balen dat dat niet kan.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 17:29

dank je elain.. ik zit zelf ook wel gespannen.. ik ga volgende keer gewoon buiten rijden.. en dan prop ik stiekem mn ipod in mn oren.. kijken of het helpt ;)

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 11:34

Wat een leuk paard! Wat een heerlijk koppie heeft ie! :9
Jammer dat het bij HAW staat!

Dus ik heb even goed gekeken en dit is mijn commentaar:
Let op je rechterhand (op die galop foto ze werd waarschijnlijk wat sterk) en trek je rug niet te hol (wat ik ook niet op alle foto's zie).

Succes met je knappert!

___Sandra___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 08:34

WOW kwijl kwijl let op je binnenhand maar verder WOW