wát een gaaf beest zeg!! wow! Je hebt hem super aan het lopen! Probeer zelf wat meer op je houding te letten, dan ziet het plaatje er iets mooier uit, maar aan hem zal het niet liggen Een echte eyecatcher is ie wel heel veel succes in de L1!
BenB
Geplaatst: 10-03-09 18:11
Is hij ook echt gentle? Vanwege zijn afstammeling?
Hij doet me qua uiterlijk (niet qua kleur) denken aan de mijne. Ook 1.53. De bewegingen van dit dier spreken me erg aan, zelfs onder de omstandigheden toen de foto's zijn gemaakt. Ik vind het er fijn uitzien. Lekker ontspannen.
Weet niet of dat door de blessures komt, maar probeer vooral aan je eigen houding te werken: schouders meer naar achteren, voorgevel naar voren, hoofd omhoog. Maakt het plaatje nog mooier dan dat het al is.
Leuk dat je foto's hebt geplaatst van jouw knappe pony! Ik vind jullie een leuke combinatie en te groot ben je helemaal niet voor je pony, hoor. Jammer dat de foto's wat ouder zijn, volgens mij gaat het rijden nu alweer een heel stuk beter. Wat mij zo opvalt aan de foto's is dat je rechterop mag gaan zitten en tenen naar binnen en hakken omlaag (maar dat kan nu natuurlijk al een stuk verbeterd zijn). Succes zo meteen in het L1. Wie weet kom ik je nog een keer met mijn roodschimmeltje tegen bij Belckmeer (als je je dat nog kan herinneren ).
Daphaan Dankje wel, ik ben ook blij met deze foto;s aangezien hij vaak erg gespannen is.. Ik ben vooral zo naar voren gevallen doordat mijn beugels altijd te kort zaten, dit vanwege zijn gedrag.. Met mijn houding ben ik hard aan het werk!
Welshponygek Ja ik weet nog wie je bent:P ghehe Wat waren je punten toen? Had je nog winst? Klopt het rijden gaat nu al veel beter, en mijn houding ook, alleen ik dacht kan deze foto's niet laten onbreken!
Dnakje wel.. Wanneer heb je weer wedstrijd? Weer bij belckmeer? Ik sta er iig op de reserve lijst:)
___Sandra___
Geplaatst: 17-03-09 08:37
Werk indd aan je houding vooral schouders naar achter komt allemaal goed leuk paard !