altijd dressuur tegen western? (filmpje)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:42

heel erg leuk filmpje,heb mij erg vermaakt :D

Desir_ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:04

chuzzle schreef:
@desir-ee : ik rijdt western met een springpaard. De meeste menen inderdaad dat het een quarter is. Het heeft niet alleen met het ras te maken, maar ook met de manier van opvoeden en rijden. zo zijn er zat mensen die met een niet-quarter heel goed western rijden. Daarnaast zijn er ook hele hete quarters.

Leuk!! Ik weet dat er bij mij op stal een paar een hafjes staan die echt goed zijn met western..
Zoals ik al, ik heb daar dus echt geen verstand van..
Maar bij ieder ras heb je wel heethoofden ;) En ik sluit natuurlijk niet uit dat je met een springpaard geen western kan rijden of een
draver niet kan om scholen naar een springpaard! Maar ik denk dat je wel moet kijken of het aan kan leuk vind, het snapt..
Maar ook is de opvoeding en het rijden een deel van hoe het paard zich uiteindelijk gedraagd!

Ik had gister avond dat filmpje nog even thuis bekeken, maar daar oogt het western paardje ook gewoon weer veel relaxter..

Marleen74

Re: altijd dressuur tegen western? (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:16

Vreselijk leuk filmpje!!!
En dat westernpaardje is heerlijk relaxed bezig vergeleken met het dressuurpaard.Zou bijna western gaan rijden??!!

Apple

Re: altijd dressuur tegen western? (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:58

Ik zet dit topic op slot :-). Dit filmpje heeft inderdaad al vaker op Bokt gestaan :-).