Je komt zeker ver! (vergeet niet voorruit te kijken
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Je hebt hem zo te zien ook heel netjes voor elkaar. Zoals al eerder gezegd, iets meer buiging bij het appuyement, maar vooral bij de schouderbinnenwaarts. Ik weet niet of je daar echt schouderbinnenwaarts reed, maar de schouder komt niet eens van de hoefslag af! Verder, veel succes met het uitzitten van die middendraf, je zit trouwens supernetjes. En veel succes op wedstrijd, gaat vast goed!
Iepke schreef:Miss_kell schreef:Hey marieke!
Wat toevallig zeg dat ik jou hier tegenkomt! Wat een onwijs mooie fries zeg!![]()
Hoe kan ik op jou nou weer commentaar hebben haha! De dingen zijn in principe wel genoemd..maarja dan ook meer omdat het moet![]()
Succes!
Kelly! Jij ook hier, leuk!En ehh, bedankt!!
En ja, de buiging, daar ben ik hard mee bezig
vind het al onwijs knap wat je met een fries bereikt..heb een paar weken geleden weer op een fries gereden, dat blijft hard werken zeg!! 
chelletju schreef:ff off topic.... vanaf het M1 zijn sporen toch verplicht????
maar omdat mijn bericht anders verwijderd word probreer wat rechter op te blijven zitten bij het wegrijden
veel succes nog samen

Iepke schreef:Ik heb vanavond met les geprobeerd middendraf te rijden én te blijven zitten: Moeilijk, haha.
Als ik rechter ga zitten heb ik het idee dat ik na de halve lange zijde zo zit te stuiteren, dus mochten jullie daar nog tips voor hebben

_coquette_ schreef:Super mooie fries! Wat heeft hij voor plekken in zijn "knieholtes"?
De plekken willen alleen niet echt weg, van alles al geprobeerd... Hij heeft er geen last van, en dat het zo opvalt is omdat ik het haar eromheen weggeknipt heb, zo is het makkelijker te behandelen. Iepke schreef:_coquette_ schreef:Super mooie fries! Wat heeft hij voor plekken in zijn "knieholtes"?
Hij heeft last van mok, tenminste, dat denken weDe plekken willen alleen niet echt weg, van alles al geprobeerd... Hij heeft er geen last van, en dat het zo opvalt is omdat ik het haar eromheen weggeknipt heb, zo is het makkelijker te behandelen.