Hoofd tussen haar benen tijdens rijden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

L0esje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 16:36

Lusitana schreef:
Sommigen paarden reageren sterker reageren dan noodzakelijk op prikkels waar een ander paard onverschillig onder blijft. Maar ik zou dat overgevoeligheid, en niet aanstellerij noemen.

Daar heb je gelijk in.

L0esje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 19:30

Ik had vandaag les maar omdat ik iets te laat was ben ik een halfuur later gegaan. (we lessen altijd ongeveer een halfuur.)
Met het instappen deed ze een keer haar hoofd tussen haar benen. Toen we begonnen met werken was ze ontzettend lief en luisterde ze goed. Ze schudde wel met haar hoofd maar niet zodat ze mij uit het zadel trok. Aan het einde begon ze dit wat meer te doen en stak ze ook wat meer haar hoofd tussen haar benen. We hebben de thiedeman nieteens gebruikt! Mijn instructrice zei dat ze lekker ontspannen liep en dat het hartstikke goed ging. Ze briieste ook een paar keer wat geloof ik betekent dat ze ontspannen zijn!? maar ze had geen last van haar rug. Ze deed op het einde zo omdat ze het zat was (denk ik.) omdat mijn zus er zondag een lange buitenrit mee gereden heeft.

Ik vond mijn les super gaan en ik denk dat ze er ook echt zin in had. Ze was in ieder geval super braaf en ik denk dat het probleem nou verweg is omdat ze echt goed liep.

dank jullie wel allemaal voor jullie tips mijn instructrice heeft haar even nagekeken en zij kon niks verontrustend vinden. Ik wilde wel haar rug masseren maar ik ben dat vergeten :z