er reden er 3 mee ik en die van fokker ken je denk ik wel.
nee rijd idd bij de pony's ze is maar 1.55, Rijd gewoon met dubbel gebroken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crossmonster schreef:Daarom moeten mensen ook met pony-ogen kijken, niveau bij de paarden is toch net wat anders.
Ik zou zeggen, blijf lekker veel oefenen en doe tussendoor wat zitlessen, zodat je wat lekkerder en wat meer als een dressuurpoppetje gaat zitten

iet aanvallend bedoelt hoor maar denk niet dat jij een proef met mijn pony kan rijden

KiWiKo schreef:zal wel heel bokt over me heen krijgen, maar van wat ik hier op de foto's zie is je paard niet klaar voor het Z, en snap ik al helemaal niet hoe je in hemelsnaam op het NK terecht kan komen
ik mis ontzettend veel basisvoorwaarden. Paard loopt niet, is niet actief achter, is niet los, is niet aan het been...... en dat is gewoon basis, dat zijn basisvoorwaarden.
sorrie

Watch_Me schreef:Ik snap echt niet dat je van een paar foto's kunt zien of iemand nou wel of niet Z waardig is.
Als het beestje net een momentje niet super goed liep en er werd net een foto gemaakt, heb je net een slechte momentopname.
Als ze niet Z waardig was vonden jury's dit ook en kreeg ze d'r punten niet.
Maar ik laat iedereen in zijn waarde en ik laat iedereen denken wat hij of zij wil denken.
Als je een proef hebt gezien van deze TS kun je volgens mij pas oordelen over wel of niet Z waardig..