Graag gedaan hoor! En jij ook bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
succes met je wedstrijden! Romyv schreef:Ik vind het absoluut niet Z-waardig, dus er is nog een hoop werk aan de winkel.. Je paardje is iets wat strak in de bovenlijn, daarbij heeft die een hoog en recht kruis waardoor dalen in het achterbeen heel moeilijk word.. DIt zie je goed terug in draf (met name bij het strekken omdat het echterbeen er echt achteraan loopt ipv draagt!), het is heeel moeilijk om hier verandering in te brengen..
Begin eens met ruimte geven in de kaak, zo kan je het achterbeen ermeer bij gaan pakken. LAat hem zakken door eerst buiging in het sprong te rijden en snelheid te creeeren door scherper aan je hulpen te rijden. Rij hem met losrijden iets ronder en lager in zodat je zn ruglijn goed vrijmaakt en hij deze soeplesse kan omzetten naar het achterbeengebruik toe..
Jullie zijn wel een mooie combi en respect voor je behaalde resultaten!! jullie komen er welsucces met je wedstrijden!
vilouma schreef:je moeders paard heeft een rare knik in de hals viel meop,niet veel ronding voor een paard wat je met S&T rijdt.
ook bij je eigen paardej viel me dat op.
maar ze lopen verder keurig ( iemand met n nette houding ook!)
Bij mijn pony kan het komen doordat ik altijd teveel stelling vraag en daardoor kantelt ze haar hoofd altijd. Bij mijn moeders paard heb ik geen idee wat je bedoeld en zie ik het ook niet terug op de foto's... 
vilouma schreef:je moeders paard heeft een rare knik in de hals viel meop,niet veel ronding voor een paard wat je met S&T rijdt.
Op je moeders paard vind ik het meevallen hoor
Op je eigen pony zie je het idd best wel. Ik ga voor advies mee met Romyv, luid en duidelijk omschreven