Updatefoto's van ons kerk-appartement

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:30

Wow echt gaaf! Heel origineel!
Veel succes met inrichten enzo.
Enne wel een foto update blijven houden he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:13

Echt erg mooi
Ben benieuwd naar de foto´s als het klaar is en ingericht.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 11:31

Ja wij zijn ook benieuwd.
Wat betreft die gipsmuren....het is tegenwoordig heel normaal om het op zo een manier op te lossen. Ik vind het niet echt normaal. Ten eerste omdat ik het een goedkope oplossing vind en ten twee heb je er alleen maar nadelen van en geen voordelen. (terug vinden in de aanschafprijs doe ik ook al niet Knipoog )
Maare van mij mag er ook negatief gereageerd worden als je het zo voelt hoor! We zijn niet van suiker! Ik ben juist benieuwd naar alle meningen, niet alleen de positieven

Wat betreft de inrichting. Daar kunnen we niet veel over zeggen. Want we moeten eigelijk nog alles aanschaffen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 14:29

Ik vind het echt geweldig!! Alleen inderdaad erg jammer van die gipsplaten. Hopelijk hebben jullie er niet al te veel last van.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 15:17

Ik had voorkeur gegeven voor de hele kerk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 15:52

Prima schreef:
Wat betreft de inrichting. Daar kunnen we niet veel over zeggen. Want we moeten eigelijk nog alles aanschaffen.

Je hebt misschien een beetje hetzelfde probleem als wat je hebt op en nokverdieping en dat is dat je weinig rechte muren hebt, maar dat is op de foto's niet zo goed te zien. Dat kan voor de keuze van je meubels heel wat uitmaken denk ik
Vwb de geluidsoverlast ben ik benieuwd of de kerk ook nog klokken heeft???

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 16:54

cool huis joh!

Ben benieuwd hoe vaak jullie je hoofd gaan stoten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 17:45

Echt een heel stoer appartement! Zo origineel! Wel luxe dat jullie een liftuitgang krijgen voor alleen aar die 2 woningen Haha!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 19:15

Lovely schreef:
Vwb de geluidsoverlast ben ik benieuwd of de kerk ook nog klokken heeft???

Die doen het niet meer Haha! Gelukkig niet zeg, pfff moet er niet aan denken! Ik geloof dat ze er nog wel inhangen, weet het eigenlijk niet Bloos

Overigens was het eerste wat ik vroeg aan de makelaar of er nog graven onder deze kerk lagen, maar dat bleek niet zo te zijn. Ooit heeft Napoleon bedacht dat er geen nieuwe graven meer mochten worden gegraven in kerken, bestaande graven mochten nog wel worden gebruikt. Onze kerk had al geen graven dus hij is helemaal vrij van skeletjes Haha! Gelukkig maar want anders denk ik dat ik er niet graag had willen wonen

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 20:34

Het was ook als grapje bedoeld Prima dat ik niet te negatief durfde te zijn Knipoog

Maar ik blijf het inderdaad zonde vinden dat ze zo'n monumentaal gebouw nu afwerken met gipsplaat. Het is natuurlijk lekker goedkoop maar ik geloof meteen dat jij dat niet in de vraagprijs merkt. De aannemer vaart er wel bij waarschijnlijk.

Wel prettig dat er inderdaad geen skeletten liggen. Dat zou ik ook niet zo'n fijn idee vinden.

Hoeveel appartementen komen er eigenlijk in de kerk?

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 20:52

het worden 32 appartementen waarvan er nog 1 te koop staat Dus iemand die iets aparts wil.............. sla je slag Knipoog Het is overigens het appartement onder ons *LOL*

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:06

Niet mijn smaak persoonlijk, zou gek worden in een huis wat een kerk is geweest denk ik. Maargoed, hoe ziet het er van buiten uit eigenlijk?

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:09

gaaaaaaaaf, ik dacht dat ik apart was door op zoek te zijn naar een appartement in een carreboerderij. Op deze manier kun je nooit meer 'van je geloof vallen'.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:13

Echt een heeeeel gaaf appartement! Wanneer is de bokt-house-warming-party Knipoog ?
Ik ben echt heel benieuwd hoe het eruit komt te zien als het klaar is!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:14

Ik weet het nog niet zo eigenlijk wat ik er nou van moet vinden...
Met name daglichttoetreding vind ik wat minimaal terwijl ik dat persoonlijk zo belangrijk vind.

Verder denk ik dat metselwerk/gipsblokken hier wel moeilijk zijn toe te passen gezien de bogen...
Zaagwerk wordt per steen gerekend en dat gaat echt hard hoor, dat drijft de prijs heel snel op.
Ik zou de bogen overigens NOOIT schilderen, je kan dat nooit meer fatsoenlijk in originele staat terug brengen. Ik vind dat ze dat zouden moeten verbieden. Dan heb je gewoon niets in zo'n appartement te zoeken maar had je een recht toe recht aan blokkendoos moeten kopen.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 21:20

Sjuimpje schreef:
Ik weet het nog niet zo eigenlijk wat ik er nou van moet vinden...
Met name daglichttoetreding vind ik wat minimaal terwijl ik dat persoonlijk zo belangrijk vind.

Heel eerlijk gezegd ik ook en weet je wat........ er is een zee van licht ook al zie je dat nu nog niet goed op de foto Haha! Er hangt nog blauw plastic voor de ramen, maar het is in ieder geval erg licht. Overigens gaan wij inprinciepe niet de bogen schilderen, we houden liever de bogen in originele staat in combinatie m,et spierwitte muren. Gelukkiug ben ik ook niet echt een persoon die overal iets aan de muur wil hebben hangen Knipoog

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:32

Het scheelt dat je 1 paard hebt Haha!
Mijn muren beginnen nu toch wel uit te puilen en als ik weer eens een leuk fotootje heb kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om er een ander voor weg te moeten doen dus sla ik er maar weer een haakje bij Party!!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 21:37

Sjuimpje schreef:
Het scheelt dat je 1 paard hebt Haha!
Mijn muren beginnen nu toch wel uit te puilen en als ik weer eens een leuk fotootje heb kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om er een ander voor weg te moeten doen dus sla ik er maar weer een haakje bij Party!!

Bij mij is er op 1 wandje alleen maar foto's van Nappie Haha! Helemaal nadat ik een hele wijze collage van een vriendin heb gekregen.....

Naja ik weet ook nog niet hoe we het gaan inrichten, we zien het wel. Qua ideeen lopen Prima en ik nog een beetje uit elkaar Koe

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:20

Ziet er Prima uit Nappie. Zou ook graag een kijkje willen nemen als het helemaal klaar is. Geef je dit even door aan Prima?

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 22:27

greetje schreef:
Ziet er Prima uit Nappie. Zou ook graag een kijkje willen nemen als het helemaal klaar is. Geef je dit even door aan Prima?

Zoals het er nu uitziet komt er wel een bokthousewarmingparty Haha! , je bent dus van harte uitgenodigd Knipoog

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:17

wauw reken maar dat ik bij jullie kom logeren! Heb niet echt de plannen om naar Bussum te verhuizen maar ik zou zo'n huis ook super vinden om in te wonen! Heel erg gaaf!