Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Mel schreef:Denk niet dat je echt moet kijken naar gediplomeerd of niet. Tuurlijk zegt het wel wat, maar je moet gewoon een instructrice/instructeur hebben die les geeft op een manier waar je wat van leert/waar je je fijn bij voelt. Of dat nou met of zonder papier is.

Marchador schreef:Ik kijk niet naar een papiertje, ik weet niet eens of mijn instructrice er een heeft.
Zo heb ik les gehad van verschillende mensen die de Orun gedaan hadden en zij gaven veelal hetzelfde les. Er werd niet gekeken naar de combinatie en het algehele plaatje, paard en ruiter.
Ik wil hiermee trouwens niet zeggen dat dat bij alle Orun instructrices is hoor, dit is mijn ervaring.
Ook heb ik les gehad van mensen zonder papier, die mij erg goed op weg konden helpen.
Op het moment heb ik les die let op alles, zij heef zelf veel ervaring met het ras waar ik op rijd. Ze begeleid me super tot in de puntjes waarom ik iets moet doen en hoe.