Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dat kunnen we daarna wel opbouwen 
Meggggyyy schreef:Ik zou er het eerste kwartiertje een slof omheen hangen, flink goed erdoorheen rijden. En nu dat kwartiertje de slof eraf halen, en kijken of ze dan doorpakt. En anders de slof er nog gewoon wat langer op laten zitten, totdat ze weer heel wat energie kwijt is.
ook uit warmehuizen heb ik slechte ervaringen... Dus dat is denk ik ieder voor zich.. Luna komt zo ie zo het land straks niet op dus daar kan ze niet gek gaan doen. Als je der op het land zet, is ze met de eerste die het hel weer opendoet er weer uit. = Land vind ze echt geen moer aan.. 
Meggggyyy schreef:Ik zou er het eerste kwartiertje een slof omheen hangen, flink goed erdoorheen rijden. En nu dat kwartiertje de slof eraf halen, en kijken of ze dan doorpakt. En anders de slof er nog gewoon wat langer op laten zitten, totdat ze weer heel wat energie kwijt is.

Rytm schreef:Wat een onzin zeg.
O sorry wacht, je bent zo'n klassiek geval. Vandaar.

ElCid schreef:Rytm schreef:Wat een onzin zeg.
Excuse me! Die opmerking getuigd wel van heel veel onkunde, onwetendheid en gewoon complete domheid; bord voor je kop![]()
Maar goed als je in plaats van oplossingen bedenken, liever naar een slof grijpt zegt dat wel heel veel. Godzijdank "klassiek" ja, bestaat er nog iets anders dan, tenminste als je echt wil leren en kunnen paardrijden. Al het andere is gepruts in de ruimte.

Los gooien geen goed idee 
aeolusnr1 schreef:Zie hierboven nog maar eens die tekst die " ElCid " schreef, ik vrees ook dat je verkeerd bezig bent, je bent je paard niet aan het herstellen maar net het omgekeerde, een paard is geen auto die je even in de garage ( stal ) parkeerd.
En hem dan fris en monter en braaf te voorschijn kan toveren, nee paarden hebben beweging nodig en dan ook in gezelschap van andere soortgenoten, en dus niet alleen in een stal.
Wat zou jij ervan vinden om de ganse dag in de WC ( toiletruimte) opgesloten te zitten en je mag er af en toe eens uit om met je begeleider een leuk spelletje te gaan spelen, waarna je dan weer leuk kan gaan rusten in je WC met de deur op slot. Je wordt wel goed verzorgt want je krijgt je eten in die kleine ruimte echt wel 2 x per dag.
Rytm schreef:Wat een onzin zeg.