En dat het een leuke pony is, weet ik!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) vind het echt top dat je zover bent gekomen
Vue schreef:kijk, die zien er een stuk fijner uit.
Romany* schreef:Romyv schreef:Ik vind het er niet heel netjes uitzien.. Iedere foto is je hafje te kort in zn nek, loopt die net achter de LL en is die gespannen in de bovenlijn.. Hierdoor kan die onvoldoende het achterbeen onderzetten!
Probeer meer lengte in zn nek te rijden en de opwaardse houding niet vanuit de voorkant maar van achteruit te realiseren, hierdoor zal het plaatje met 100% verbeteren en je punten in de proef ook!
Succes
Bedankt voor je tip! Klopt ook helemaal hoor, wat je zegt. Er zijn zeker wel genoeg momenten dat ze meer lengte in haar hals heeft, alleen heeft ze de neiging om zich snel vast te zetten. Maar daar wordt aan gewerkt!

blieb01 schreef:Ik vind dat je op de laatste paar foto's de stangteugel wel strak hebt. Zeker als je voor het eerst hiermee rijd. De eerste 2 rijfoto's zien er prettiger uit. Het kan natuurlijk een moment opname zijn maar het viel mij gewoon op. Verder mooie dame om te zien.

voor het plaatje zou het idd meer ontspannen mogen. Zeker omdat je nu voor de 1e keer met S&T rijdt komt het nogal heftig over, denk ik voor de bokkers.