Angie aan het rijden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:04

Leuke foto's! Lachen En ik rij meestal ook wel zonder cap...Ik weet het is heel verkeerd! Ik rij nou al 2 jaar me paard en ik vind ik dat ik der door en door ken! Tuurlijk kan ze me er als nog wel afgooien ofzo, maar ik weet nu wel hopelijk wat ze doet en niet doet! En als jij je pony ook kent en jij vind dat je er zonder cap op kan rijden moet je dat doen! Toch?! Lachen En als ik dat andere topic lees kan ik me Nuv der reactie ook wel een beetje begrijpen..Knipoog
Maar voor de rest mooi paardje hoor! Lachen
Groetjes wendy

max_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 22:47

Het is inderdaad een hele mooie knappe pony Lovers
't is mijn paardje dus, Angie rijdt er weleens op.
Ik rijd er zelf ook weleens zonder cap op, Alleen als ik ze thuis rijdt. Ik weet dat het niet zo slim is maarja heb meestal geen zin op mijn cap te halen. Als ze in de wei staat spring ik er dan gewoon zo even op, Als ik echt ga rijden dan wel. Op mijn andere ponytje ga ik ook gerust zonder cap. Maarja genoeg daarover.

We zijn van de week nog samen naar het bos geweest met Soraya en Ramona maar jammer genoeg hebben we daar geen foto's van.
Maar binnen kort meer.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 23:10

waarom een slof? het is maar een vraagje hoor....

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 23:18

Mooi paardje zeg!!

Angie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:55

ja dat van die slof was omdat in mijn andere topic veel mensen er over liepen te zeiken. en loolapelooza dta is idd in jouw ogen en dat dat nou die ene keer was ok punt maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat dat gelijk bij alle topics is die ik open ofzo hoor en deze is trouwens niet door mij geoepend zelfs. dussssssssssssssssss

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 23:12

leuke foto's.
maar zonder cap is altijd gevaarlijk.
zelf doe ik het ook welleens maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Scheve mond
als je nou een beetje wijs was geweest naar aanleiding van je vorige topic en een cap had opgezet.
had je mischien dit keer de kritiek kunnen voorkomen. Lachen

max_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 00:39

Deze foto's zijn nog een hele tijd voor die andere genomen dus een cap kon ze niet meer opzetten Haha! voor dit topic

Angie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 13:15

hahahaha dat is zo!!!!