Ga kijken of ik mijn nieuwe foto's op de site mag zetten, zit een copyricht op, dus zal even duren, die zijn pas cool!
Blackje
Geplaatst: 06-03-03 20:30
hoi!
Wat een geweldige paarden zeg! Op je site zag ik Magnus van 1.99 meter! Is ie een beetje braaf?? Maar echt leuk. Wat voor hoofdtel heb je trouwens extra extra full?? groetjes Iris
sherwood
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 20:33
Magnus is zowaar nog meer een sulletje dan max. hij is gek op kinderen, hoe kleiner hoe leuker. En laat echt alles toe. Ik heb inderdaad extra full. haha van imperial riding, anders is het nog te klein...
Blackje
Geplaatst: 06-03-03 21:10
heb je daar eigenlijk verder nog problemen mee, met een schahrak maat full heb ik zelfs proiblemen met die (ooh hoe heten die dingen nou) lusjes voor om je singelstoten, passen vaak niet!) en met peesbeschermers ofzo of gebruik je die niet. Echt het gaat wel weer op he hoe groter hoe liever! Die shetjes zijn zi eigenwijs als het maar kan en dan zo'n giga paard waar je 'alles' mee kan doen!
STELLAlover
Geplaatst: 07-03-03 18:24
sherwood schreef:
Ga kijken of ik mijn nieuwe foto's op de site mag zetten, zit een copyricht op, dus zal even duren, die zijn pas cool!
Ja, die zijn mooi! Ik heb ze lekker al gezien ! Hoop echt dat die hier ook komen te staan.
sherwood
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 19:35
Chabrakken zijn soms echt kl*te. Maar als je die dingen van kieffer neemt, of andere met klitteband, heb je nergens problemen meer mee.