Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Romyv schreef:pfff ik word er nog steeds moe van als ik er naar kijk.. Rij hem eens actief, nog sneller voor je been en niet in 3 delen.. Hij kan veel meer, maar neemt je volgens mij nog steeds in de maling omdat die er weinig zin in heeft..
Nee, echt heel netjes, ziet er leuk uit!
ook erg terugvallen.. Nu zijn we maanden verder, en ze is zo actief als het maar kan,
en daar ben je vast wel mee bezig, en dat is gewoon niet 1 , 2, 3 voorelkaar ! komt vanzelf dus.
enige wat me gelijk opviel was de ietsjespietsje korte beugels.. lalunamyo schreef:Ik vind het een ongelooflijk knap beestje !!
en over dat actiever ? vind het meevallen,
Mijn driejarige was met inrijden ook megasloom, je hoefde maar een miniophouding te maken en ze stond gelijk stil,
ook vanuit de galop etcook erg terugvallen.. Nu zijn we maanden verder, en ze is zo actief als het maar kan,
oefenen, overgangen etcen daar ben je vast wel mee bezig, en dat is gewoon niet 1 , 2, 3 voorelkaar ! komt vanzelf dus.
Houding al genoeg over gezeurdenige wat me gelijk opviel was de ietsjespietsje korte beugels..
Netjes verder dus !
Verder echt mooi paardje !
en bedankt voor je tips!