Wel vooruit kijken hoor
verder ziet het er heel goed uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, tempowisselingen en overgangen doe ik al veel met der
, op de meeste foto's heeft ze der achterhand toch goed bij? of kijk ik nou verkeerd? _Sigrid_ schreef:@Robby_
Ik moet mijn oordeel herzien. Er zijn twee foto's waar ik het wat minder op vind. Rest is netjes.
Maar op die twee foto's...als je daar een soort weegschaal in zou tekenen, dan komt het meeste gewicht (zo van de foto te zien) wel op de voorhand. En tsja, het blijven momentopnames natuurlijk hè?

Ziet er goed uit, ik vind je erg star met je handen, en als je haar dan zo laag zou rijden zou ik nog meer lengte en rek willen in haar hals, maar eigenlijk in het hele lijf... Voor de rest ziet het er goed uit joh
__PSM__ schreef:Robby, hihi ik zou tequilla inmiddels maar 4 noemen, want zo gaat dat per 1 januariZiet er goed uit, ik vind je erg star met je handen, en als je haar dan zo laag zou rijden zou ik nog meer lengte en rek willen in haar hals, maar eigenlijk in het hele lijf... Voor de rest ziet het er goed uit joh

Prachtig om te zien !

Maar ik dnek dat dat een taalverschil is...
Wat een prachtige pony heb je daar. Dat kleurtje, echt heel mooi.
Want als ze net 3 is waarvan 8 maand onder het zadel vind ik haar vroeg ingereden...
Misschien beugels nog een gaatje langer? Heel moeilijk voor een springruiter, maar probeer het eens
Je zult direct minder op de voorhand gaan leunen wat voor haar gemakkelijker gaat zijn.
Wat een prachtige merrie