Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LoveLeandro schreef:He wat leuk om Toto hier terug te zien!!
Ik heb een poosje geleden foto's van hem gemaakt.
http://www.mijnalbum.nl/Album=OU6QP3SH
Toen was hij van Anja (dit is toch dezelfde Toto?)
Toen heb ik er ook nog een paar keer op gereden http://www.mijnalbum.nl/Foto-7K6ENPC4.jpg, wilde hem misschien ook kopen, maar het toch maar niet gedaan.
Het is echt een lieve schat!
Ik moet zeggen dat het filmpje me niets tegenvalt! Hij is erg moeilijk bij elkaar te rijden. Het ligt er volgens mij niet aan dat jij hem voor te kort houdt (dat las ik in de reacties), maar dat zit een beetje in Toto.
Ik vind jullie heel mooi bij elkaar passen! Misschien moet je soms nog iets rustiger zitten, vooral in de galop.
Maar het komt vast wel goed!
Veel plezier en succes nog samen!
anja136 schreef:Dag allemaal
Leuk zeg om "mijn Toto" hier terug te zien op bokt. Het ziet er goed uit hoor Yvon. Ik krijg er bijna sprijt van dat ik hem aan je verkocht heb, maar je bent heel gek met hem en jullie zijn een supercombinatie, dus dat komt helemaal goed en ik heb er vrede mee.
Wanneer is je eerste wedstrijd?
Geef toot een dikke knuffel van mij en zeg maar dat ik hem heel erg mis en snel een keertje op bezoek kom, als je dat goed vind natuurlijk.
xx Anja
Ziet er ontspannen uit, het lijkt af en toe wel alsof jij je handen vast zet. (Alsof je je polsen naar binnen buigt). Probeer ze netjes recht te houden, dan kan je fijner volgen. Voor de rest zit je er al netjes op (omdat je hem nog niet zo lang hebt). Heel veel plezier met dit mooie paardje!
__Nathalie__ schreef:hey wat grappig! is dat toto m van anja?
Daar zijn wij ook wezen kijken! eigenaar van het paard dat ik bij rijd wilde toto kopen maar ivm negatief koop advies van onze eigen dierenarts had ze besloten verder te kijken!
heb hem ook proef gereden, is een erg leuk en fijn paard! wij baalde er als een stekker van!
Jullie zijn een mooie combinatie! succes met je wedstrijd!
Ik heb altijd met veel druk gereden op mn vorige paard en doe dat automatisch. Ik let daar echt op maar een slechte gewoonte is altijd lastig af te leren.