en het ziet er goed uit!ga zo door!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YentlKG schreef:Veer, je hebt haar zo fijn aan het lopen. Blijf het telkens zeggen: je bent zo'n leuke combi met haar! En een plezier dat je erin hebt!, super
Je eigen commentaar heb je eigenlijk al gezegt, idd misschien beugeltjes 1 gaatje langer..
Over die peesbeschermers, ik dacht wel dat deze goed zitten. Deze gaan (dacht ik?) door een ringetje weer terug,toch?

Bedankt voor je reactie meid!
QuietWater schreef:Op de een of andere manier hebben schimmels in de winter altijd een hoog schattigheidsgehalte! Het lijkt me een lief paard.
Je zit kan iets ontspannender, maar is beter dan de meeste HAW-ruiters die ik hier zie.
De laatste foto vind ik erg raar, de achterhand lijkt heel scheef (het rechterachterbeen is links van het rechtervoorbeen, terwijl het linkerachterbeen juist naar rechts lijkt te gaan).![]()
Ehm verder.. tja beugels gaatje langer zou mooier staan en misschien ook beter zijn voor je zit, is aan jezelf te beoordelen of het ermee verbetert en misschien af en toe iets meer de neus eruit rijden.
Succes!

Maar bedankt haha!