Beauty van stal Romano @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 12:55

Beautyy :+:
Wat een knapperd!

Het ziet er al heel netjes uit Hann! Jullie zijn echt super vooruit gegaan! Je houding ziet er ook goed uit. In de galop idd wat meer gaan zitten maar daar ben je mee bezig.

Mooie knotten trouwens en een superleuk setje! Ik kom jullie wel aanmoedigen op wedstrijd :D

@saskiakefie wat bedoel je met waarom rijd je met een sperriem? Dat is toch best normaal..? Of is dat erg ofzo? Volgens mij heb je bij een hoge neusriem altijd een sperriem of heb ik dat verkeerd?

WiskyBokjes

Re: Beauty van stal Romano @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:23

Ziet er wel goed uit Hanneke.. ;)
Commentaar is al gegeven.
Eerlijk gezegt vind ik je ook te groot maar oke.

Saskiakefie: hoezo wat is er mis met een sperriem?

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:46

ziet er netjes uit!
ook een leuke pony!
let op dat je je handen hoger houd, soms niet te ver achter in het zadel gaat zitten en blijf op je kont zitten in de galop ;)

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:51

Leuke pony, ik zou ook proberen een beetje meer lengte in de hals te krijgen en hem van achteren naar voor proberen te rijden. Is je eerste wedstrijd in Oud Gastel?

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:45

zal hem nog meer van je hand afrijden pony heeft van zichzelf al korte hals en anders ga je daar zeker commentaar over krijgen op wedstrijd dat ie te opgekropt loop

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 14:49

Bedankt voor het commentaar, ik zal hem wat meer lengte geven! :)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:20

Heej :)

Idd wat meer lengte geven, ze loopt nogal opgekropt ;). het moet van achter van voor komen dus voorwaarts-neerwaarts :)
Meer op je kont zitten, hakken uitdrukken ..

En zelf meer ontspannen je zit met je schouders helemaal in je nek. Probeer je langer te maken en rechtop te zitten.

Het zadel is te klein voor jou. En een grote inch is waarschijnlijk te groot voor Beaut. En ik moet helaas ook zeggen dat je ietsjes te groot bent!!

Maar verder ziet het er heel leuk uit hoor :D :) !! :+:
Mooi geknot!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:35

[quote="saskiakefie"]het zadel lijkt zowiezo wat te groot te zijn, en idd meer lengte geven van voren. En waarom een sperriem?quote]

nogmaals ts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:43

ik vind de pony lekker lopen, maar ook ik vind t zadel niet zo lekker ogen, En vind jou wat te groot ogen voor de pony :) Voor de rest erg leuke foto's en succes met wedstrijden :)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 17:58

Dankjewel :)

@Saskiakefie: Ik heb je even gepbt!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:02

Het zadel is inderdaad te groot voor de pony helaas. Het ligt nu op zijn schouder en als je het verder naar achter legt (zodat de schouder vrijkomt) dan komt het op zn lendenen. Ik ben alleen bang dat een kleiner zadel te klein wordt voor jou, dus vind ik je helaas ook te groot voor deze pony.
Pony zelf is wel erg leuk!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:11

Als jij netjes gaat zitten in de galop denk ik dat het ook makkelijker wordt om het tempo lager te krijgen. Jij zit nu te ver naar voren en komt ook uit het zadel, daarmee geef je je pony alle ruimte om het tempo te versnellen. Merk je dat hij gaat versnellen, zet hem op een (kleine) volte. Gaat hij dan nog niet langzamer galopperen neem hem dan terug naar draf en galoppeer weer aan als hij een rustig draftempo heeft. Wat ook wel eens wil helpen is van voor iets losser laten, sommige paarden of pony's gaan juist harder lopen als je de teugels strakker neemt.

Verder een klein detai: als je nog geen winstpunt hebt gereden in de B ben je officieel nog niet op B nivo, dan ben je B startgerechtigd. Veel succes op jullie eerste wedstrijd samen!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:26

Nou Han dat ziet er echt heel erg netjes uit!
Je hebt hebt haar echt goed lopen.
Het meeste commentaar is al gegeven,
maar ik weet zeker dat jullie het goed gaan
doen op de wedstrijd :)) .

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:04

ziet er netjes uit hoor han! :)
commentaar is al gegeven zie ik
& veel succes op wedstrijd!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 15:06

SusanH: Bedankt voor je commentaar, heb ik zéker wat aan :j. Het probleem is dat ik probeer te zitten maar omdat ze dan niet ontspant stuiter ik alle kanten op, ik weet niet of je daar nog tips voor hebt?

Dankjulliewel voor de reacties :j!

Sterre12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:30

zier er goed uit leuk beestje probeer alleen nog iets aan je handen te werken veder heb ik geen commentaar

succes er mee

JD_Mokkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 19:32

Leuke pony !
Probeer alleen te blijven zitten in de galop, en minder strenge hand !!!!!!!!!!!!!!!

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:24

Wat een lief hoord heeft jou pony!

Van mij zou je pony meer ruimte in zijn hals mogen hebben. Het ziet er nu een beetje opgekropt uit. Ook zit je zelf vaak wat achter de beweging van je paard en ligt je zadel inderdaad erg ver naar voren.

Ziet er al leuk uit, maar zit nog veel verbetering in. Succes!

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 10:52

SusanH schreef:
Verder een klein detai:

Nou zeg .. als je zo wilt beginnen... Dan moet je het wel goed schrijven..HAhahaha *D

Leuke pony. Het zadel is te groot ligt te ver naar voren. Als je hem verder naar achteren legt dan gaat ie te ver naar achteren. Maar dit heb je al te horen gekregen.

Ga anders zonder zadel rijden.

Veel plezier. Ziet er verder goed uit ;)