Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Booooo schreef:Ariebombarie schreef:kijk eens naar dat bekkie van em.... ik zie het al open staan bij alleen nog maar het instappen...
Ik heb nog wel een foto hoor
Staat tie stil met een losse teugel staat zijn mond ook open..
eowyn04: Die ligt bij me andere verzorgpaard

Ariebombarie schreef:dat vind ik weer heel wat anders
je meot het niet helemaal zwart/wit gaan zien

nou dan morgen maar weer...
Mistie schreef:Misschien heb je het bit dan te hoog in dr mond hangen/ze was net aan het kouwen (moment opname)
Ik vind het er ook niet erg fijn uit zien, en als ik al moest gaan springen met een hindernis dwars op de hindernis die je wil springen, zou ik toch eens na gaan denken dat dit een beetje te veel gevraagd is voor een onbespierd oudje? (ik zeg niet dat pony's dat op 18jarige leeftijd niet meer kunnen, maar jouw paardje is nogal onbespierd)

ik ben jaloers!
Wat ik dus ook bij het springen zie. Booooo schreef:sethlover: Dank je ! Krijg alleen geen knotje in me voorpluk dan klappen de elastiekjes haha!
De volgende keer (dus over een maand of 4 zal ik inderdaad een grondbalkje neerleggen). En wat lager gaan springen
Booooo schreef:Ariebombarie schreef:kijk eens naar dat bekkie van em.... ik zie het al open staan bij alleen nog maar het instappen...
Ik heb nog wel een foto hoor
Staat tie stil met een losse teugel staat zijn mond ook open..
eowyn04: Die ligt bij me andere verzorgpaard