deniece schreef:@ Marieke; In driel gaan we ze een poepie laten ruiken !!!En daarna op pothoven ook
![]()
@ Coby; ja linkergalop werken we zeker aantot nu toe is ze in alle proeven nog goed aangesprongen.. En ze is idd lekker actief en valt er ook niet steeds meer uit
@ Yentl; Halsstrekken werken we aaneerder deed ze het helemaal niet in draf.. En zie dat je ook in Apeldoorn woont! Dan zien we elkaar vast wel een keer op wedstrijd ja!
@ gmgmelkert; gewoon blijven door trainen en gedult hebben
@ Joceline; Bedankt voor je reactie! De galop is vaak nog erg actief want als ik haar niet goed doorrijd hierin valt ze er snel alweer uit! Voltes draaien en inbuigen zijn we heel veel mee aan het oefenen maar konden gisteren helaas niet doordat alleen de hoefslag rijdbaar was.. En met een fijne nageeflijkheid zijn we druk bezig en ik wil idd dat ze nog wat lichter wordt! Buitenteugel houd ik er zeker aan
Oke goed om te horen, houd de galop actief genoeg zodat het er niet uitziet alsof ze elk moment kan terugvallen..een soort haper-galop
Oke voor dat lichter worden is dus extreme ontspanning en toegeeflijkheid in jouw handen nodig, herken het probleem! Succes
En daarna op pothoven ook
tot nu toe is ze in alle proeven nog goed aangesprongen.. En ze is idd lekker actief en valt er ook niet steeds meer uit 
eerder deed ze het helemaal niet in draf.. En zie dat je ook in Apeldoorn woont! Dan zien we elkaar vast wel een keer op wedstrijd ja!
denk een beetje luiheid haha. Uiteraard doe ik dat in de proeven wel