Als we dan toch bezig zijn, zou je aub iets aan je schrijfwijze willen doen. Zoals het gebruik van punten, komma's en hoofdletters.
Anoniem
Geplaatst: 26-01-09 12:23
IndianLady schreef:
Als we dan toch bezig zijn, zou je aub iets aan je schrijfwijze willen doen. Zoals het gebruik van punten, komma's en hoofdletters.
Tja, daarom vroeg ik ook naar de leeftijd van TS. Ik dacht met een meisje van 8 te maken te hebben Op je 13e moet je toch wel een fatsoenlijke zin kunnen maken en een beetje tegen kritiek kunnen.
TS ik zie aan je postaantal dat je hier nieuw bent, kijk anders eens bij ander HAW-topics. Dan zie je dat mensen op bokt altijd nogal kritisch zijn en het echt geen persoonlijke aanval op jou is. Echter, net taalgebruik en gebruik van leestekens maakt het lezen wat makkelijker voor ons allemaal.
claudia_lady
Geplaatst: 26-01-09 12:52
1.60 ? misschien kun je m doorverkopen aan jeroen dubbeldam
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.