Fries Thore (Z1) @ Academy Bartels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:00

Ziet er goed uit.
Alleen je handen inderdaad wat lager en voor je houden, maar dat geef jezelf ook al aan!

snoeppig

Re: Fries Thore (Z1) @ Academy Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 19:11

@russel: ik vind zelf bandages bij een kwpn'er ook mooier staan dan bij een fries maar opzich als het bandageren goed gedaan is vind ik het niet misstaan op een fries. Nou heeft deze fries wel ERG grote en dikke sokken.

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:08

dat ziet er echt fijn uit! leuke fries ;)
tsja ik kan niet veel meer toevoegen aan jouw commentaar

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:15

Wat een mooi dier. Echt een plaatje, vind jullie een onwijs leuke combinatie.
Verder af en toe je handen ietsje lager en je hakken uitdrukken.
Maar vind dat opzich niet heel erg storend. En daar kan ook makkelijk aan gewerkt worden ;)

Krijg zelf helemaal de kriebels als ik zie dat je lekker in een t-shirtje kan rijden.
Laat die zomer dus maar komen!!!

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 22:59

Cyruss_ schreef:
Wat een mooi dier. Echt een plaatje, vind jullie een onwijs leuke combinatie.
Verder af en toe je handen ietsje lager en je hakken uitdrukken.
Maar vind dat opzich niet heel erg storend. En daar kan ook makkelijk aan gewerkt worden ;)

Krijg zelf helemaal de kriebels als ik zie dat je lekker in een t-shirtje kan rijden.
Laat die zomer dus maar komen!!!

Nou idd, ik kan ook niet wachten tot alle dekens af kunnen bij de paarden en de shirtjes met korte mouwen weer uit de kast kunnen komen!

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:51

Leuke fries en je bent zo te zien al een heel eind op weg met de africhting. Wat me opvalt is dat je je lichaam niet echt mee hebt en ondanks dat toch netjes op je paard zit en hem niet lijkt te storen. Echt heel goed. Misschien dat hij een beetje de neiging heeft om door je (linker)binnenbeen heen te vallen (vooral in het appuyement) en daar zou ik nog wat meer aan werken. Dan gaan de wissels misschien ook weer wat beter. Ik stel altijd eerst om in stelling en buiging en laat dan de wissel springen. Paard moet dan wel rechtuit en in belans kunnen blijven galopperen. Succes verder. ;)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:21

Jammer dat het geen hele duidelijke foto's zijn (omdat ze van vore genomen zijn..)

De foto's waar die helemaal op staat vind ik dat die onvoldoende zn achterbeen onder zet.. In de eerste foto's zijn zn achterbenen te gestrekt, de rest zijn ze te traag naar mijn idee.. Het geeft geen heel duidelijk beeld dus kan er naast zitten, maar dit is de indruk die ik krijg van deze plaatjes..

Verder een super mooi plaatje, het is goed dat er steeds meer friezen in de dressuur op dit niveau worden uitgebracht! Succes

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 15:13

bedankt allemaal!
@Romyv: idd moeilijk te beoordelen via deze foto's maar ocver het algemeen is het achterbeen gebruik bij hem best goed. Kan altijd beter natuurlijk maar hoe het die dag was... volgens mij redelijk. Zeker de galop waar we toen die week veel aan wertke ging steeds beter maar het achterbeengebruik kan altijd nog beter!

Roos_Spike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 08:18

Ziet er goed. uit, als zijn sokken er niet aangezeten hadden dan zou je haast niet zeggen dat het een fries is, Opdefoto dan hea. maar ik vind het het super uit zien. soms vind ik hem wat te diep lopen maar ziet er wel goed uit verder.

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 15:22

r00s schreef:
Ziet er goed. uit, als zijn sokken er niet aangezeten hadden dan zou je haast niet zeggen dat het een fries is, Opdefoto dan hea. maar ik vind het het super uit zien. soms vind ik hem wat te diep lopen maar ziet er wel goed uit verder.

haha die had ik nog niet gehoord ;)
Tis ook een beetje een aparte fries ja haha maarja hij blijft leuk :D verklaart miss ook waarom hij geen 1e of 2e premie kreeg op de keuring }>

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:49

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van RT-HAW voldoen verwijderd.

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:39

Offtopic: Mmmh, veel commentaar over de handen die te hoog zijn. Maar bij de meeste topics ( waar de handen véél te laag zijn) wordt er geen commentaar gegeven op de handen. En bij iemand die haar handen keurig ( oké, iets te hoog) draagt wordt hier direct commentaar op gegeven.
Zijn mensen lage handen gewoon geworden? :+

Ontopic: Zeer leuke combinatie! Vooral foto 8 ( met de actieve achterhand) geeft bij mij een zeer goed, ontspannen beeld.