Alles is denk al genoemd, maar agossie is echt een prachtmerrie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alles is denk al genoemd, maar agossie is echt een prachtmerrie
Het voorover vallen klopt dus, maar myn jas verergert het beeld wel.
Het waaide enorm, dus dan zet ie extra uit.. 

Bedankt voor je complimenten, ik doe myn best! By myn weten is ze recht, maar het kan altyd dat ze even wat minder liep, ze had er zin in, en we hadden een wind daar werd je naar van, dus daar reageerde ze ook wel wat op, dus misschien dat ze wat daar wat "naartoe" ging lopen. Rechtrichten werk ik heel veel aan met mijn instructrice, dus denk niet dat de fout daar ligt (Of ik moet een nieuwe intructie, maar dat geloof ik niet
)
(Klinkt wel als een heel fout excuus haha) En ja, ik ben klein.. 

.
. Het wijken gaat beetje bij beetje ook stukken beter
. Je bent de B zo door
.
enn natuurlijk ook een complimentje voor agossie !!

Wy moeten echt weer eens wat afspreken!! Euh. Ja, startkaart is in aanvraag en afhankelyk van hoe lang de KNHS nodig heeft verwacht ik hem binnen een paar weken. Tot die tyd heb ik 26 februari kampioenschappen van de vereniging (heb me nu aangemeld by de Liemers) en 16 april heb ik school concours waar ik myn titel ga proberen te verdedigen, maar die start ik denk ik in het L2, min. L1 iig. 
ach ja indy moet toch nog wat constater worden met dr galop dus is niet zo heel erg.. maare ga nu wel erg offtopic he