tessa en ik @ dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 18:31

Ziet er best wel goed uit en commentaar is al gezegd :)

Mijn commentaar:
- Handen rechtop
- Meer naar achter zitten
- Op goede been lichtrijden (kan niet helemaal goed zien, maar volgens mij zit je op het verkeerde been telkens)

Veel plezier met je wedstrijd :D

En leuke naam heeft de pony :P

_Jordy_

Re: tessa en ik @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 18:34

ziet er leuk uit..
nog veel plezier met je wedstrijdjes

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:30

ik dacht dat jij niet kon rijden door je knie? Of is dat opeens spontaan over ofzo?
Verder ziet het er wel goed uit.

ioontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:59

Ik vroeg het me ook even af, maar volgens mij zegt TS dat de foto's een tijd geleden zijn genomen en als je de foto's bekijkt zit er inderdaad ook blad aan de bomen...............zijn dus geen recente afbeeldingen. Wel jammer, want TS zegt dat ze nu met ander bit en ander zadel rijdt en dat geeft waarschijnlijk een heel ander (beter) beeld. Het wachten is dus op nieuwe foto's!
TS Veel succes met rijden, als het weer gaat wat betreft je been. Mits je niet al te veel gegroeid bent afgelopen tijd, zijn jullie een leuke combinatie, die het (zeker in de B) ver kunnen schoppen.

Jollybal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 23:03

vind het er netjes uitzien. Je mag je handen wat meer dragen en de beugels gelijk. Vind het zadel nog wel kunnen.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:26

ioontje schreef:
Ik vroeg het me ook even af, maar volgens mij zegt TS dat de foto's een tijd geleden zijn genomen en als je de foto's bekijkt zit er inderdaad ook blad aan de bomen...............zijn dus geen recente afbeeldingen. Wel jammer, want TS zegt dat ze nu met ander bit en ander zadel rijdt en dat geeft waarschijnlijk een heel ander (beter) beeld. Het wachten is dus op nieuwe foto's!
TS Veel succes met rijden, als het weer gaat wat betreft je been. Mits je niet al te veel gegroeid bent afgelopen tijd, zijn jullie een leuke combinatie, die het (zeker in de B) ver kunnen schoppen.

Maar wat ik ervan begreep rijdt ze nu weer met dr knie... Maargoed ik zal wel blond zijn :P
Maar het is idd op de foto's een leuke combi.

melissa_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:27

leuke foto's :D

frank39

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:54

Mooie foto's en alles is mijn inziens al gezegd!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 17:34

Zonnebloem schreef:
ioontje schreef:

Maar wat ik ervan begreep rijdt ze nu weer met dr knie... Maargoed ik zal wel blond zijn :P
Maar het is idd op de foto's een leuke combi.

nee ik rijdt nog lang niet :n

maar deze foto's zijn van de grote vakantie, daarna heb ik tot aan het probleem met mijn knie wel weer gereden ;)

ik zal kijken of ik nog foto''s heb van daarna :)

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:58

Als je je beugels wat langer maakt zit je wat beter in het (toch wat kleine) zadel. Nu zit je erg op je kont, als je beugels langer zijn kun je ook wat naar voren gaan zitten.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:13

Daphne__ schreef:
[.

nee ik rijdt nog lang niet :n

maar deze foto's zijn van de grote vakantie, daarna heb ik tot aan het probleem met mijn knie wel weer gereden ;)

ik zal kijken of ik nog foto''s heb van daarna :)[/quote]

Dan las ik het verkeerd, ben ik toch blonT
Ben benieuwd naar je foto;s.

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:49

Wat een leuk paard zeg !:D
Ziet er echt leuk uit leuke combi :)