Mijn commentaar:
- Handen rechtop
- Meer naar achter zitten
- Op goede been lichtrijden (kan niet helemaal goed zien, maar volgens mij zit je op het verkeerde been telkens)
Veel plezier met je wedstrijd

En leuke naam heeft de pony
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ioontje schreef:Ik vroeg het me ook even af, maar volgens mij zegt TS dat de foto's een tijd geleden zijn genomen en als je de foto's bekijkt zit er inderdaad ook blad aan de bomen...............zijn dus geen recente afbeeldingen. Wel jammer, want TS zegt dat ze nu met ander bit en ander zadel rijdt en dat geeft waarschijnlijk een heel ander (beter) beeld. Het wachten is dus op nieuwe foto's!
TS Veel succes met rijden, als het weer gaat wat betreft je been. Mits je niet al te veel gegroeid bent afgelopen tijd, zijn jullie een leuke combinatie, die het (zeker in de B) ver kunnen schoppen.
Zonnebloem schreef:ioontje schreef:Ik vroeg het me ook even af, maar volgens mij zegt TS dat de foto's een tijd geleden zijn genomen en als je de foto's bekijkt zit er inderdaad ook blad aan de bomen...............zijn dus geen recente afbeeldingen. Wel jammer, want TS zegt dat ze nu met ander bit en ander zadel rijdt en dat geeft waarschijnlijk een heel ander (beter) beeld. Het wachten is dus op nieuwe foto's!
TS Veel succes met rijden, als het weer gaat wat betreft je been. Mits je niet al te veel gegroeid bent afgelopen tijd, zijn jullie een leuke combinatie, die het (zeker in de B) ver kunnen schoppen.
Maar wat ik ervan begreep rijdt ze nu weer met dr knie... Maargoed ik zal wel blond zijn![]()
Maar het is idd op de foto's een leuke combi.