Ziet er mooi uit, ben je een springruiter? Neusje misschien iets meer erbij rijden en verder achterover zitten. Ook je beugels misschien wat langer?
Ndewilde
Geplaatst: 24-01-09 17:35
wat een hunk! en wat een mooie bouw! daar hou ik wel van, het rijden ziet er netjes uit, alleen lijkt het dat je wat voorover gebogen zit op de foto's of heb ik dat mis?
Met dit paardje zal je de opleiding goed kunnen afmaken hoor Annemaaike, je bent er nog lang niet, dat is nog niemand. Maar je zit op het goede spoor. En met je juiste training op je stage komt het allemaal goed.
Wanneer jij 1paard gebruikt voor de opleiding, hou je het bij. Je kunt niet verstandig gaan switchen ondertussen. Elk paard word anders gereden, en als je pech hebt zul je met elke weer onderaan moeten beginnen.
Gewoon lekker vuurfee blijven rijden. Ze springt leuk, en dressuurmatig valt het allemaal ook best wel mee. Lekker op concour gaan en je best doen. Dan komt het allemaal goed!
En anders, had je een keer goed moeten zeuren voor een lesje:P Kon dat namelijk best gebruiken hoor voor mijn lesgeefexamen
Nou, misschien tot vanavond op de flat.
Liefs Amanda
September
Geplaatst: 28-01-09 16:45
Oeh, wat een heerlijk compact paardje zeg! Helemaal mijn type.
Wat een heerlijk hoofd heeft je paard. Ben jij een springruiter!! Had het helemaal niet aan je houding gezien.....Recht op zitten. Ziet er verder prima uit.