werk daar dus hard aan!Als ik jou was, zou ik eventjes de wedstrijden een paar maanden laten voor wat het is en heel hard gaan trainen thuis! Dus iedere week privé lessen van misschien een nieuwe instructrice en wat grondwerk gaan doen met je paard. Leer hem aan de hand wijken voor druk! Hier kan je heel veel profijt van hebben wanneer je dit onder het zadel gaat doen.
Verder lijkt het me heel irritant dat degene die filmt, opmerkingen maakt wat er allemaal niet goed gaat
haha, zou ik iig heel irritant vinden als ik daarna het filmpje bekijk
Verder vind ik dat je mooi op je paard past hoor! Toen ik dat las dacht ik dat ik een groot meisje zou zien op een C of D pony oid maar het past toch prima!?

En om antwoord te geven op je vraag, ik denk dat je misschien net aan de 170 zit. Maar voor de achterwaarts, aanspringen galop, opvangen na middengalop e.d. zul je denk ik geen voldoendes hebben. Bekijk je protocollen goed en kijk waaraan je moet werken!
Veel succes nog!

. maar ik haal nog steeds wel 2 winstpunten omdat de rest gewoon goed gaat. Dus je moet er gewoon voor zorgen dat je voor de rest geen fouten maakt.