Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veel succes!
djengiz schreef:wooooh dat is knap je eerste wedstrijd 4 winst![]()
het ziet er super leuk uitveel succes!
nienkefelice schreef:super debuut zeg! dat had ik al gezegt!
ik doe dat je vast niet na!![]()
ik zou zeggen ga gewoon zo door
als je nog eens in obl rijd kom ik wel kijken
? Bizzybijtje schreef:Sorry, maar in de trainingsfilmpjes van proef 3 en 4 loopt je paard erg onregelmatig. Mag ik weten waardoor dit komt?
sam_amore schreef:Bizzybijtje schreef:Sorry, maar in de trainingsfilmpjes van proef 3 en 4 loopt je paard erg onregelmatig. Mag ik weten waardoor dit komt?
als je terug leest vertel ik het al..
het komt door de harde bak.. + dat ik de aanleuning beter voorelkaar moet krijgen op dat moment... + als het moeilijk voor hem word doet hij dat ook af en toe..
hij is liever Lui dan Moe
maar gelukkig doet hij het niet in mijn proef..!!!:D
En dat van de aanleuning....hij loopt wel érg veel achter mekaar onregelmatig. En echt moeilijk zou het niet moeten zijn om een rondje te lopen in de bak
Ik bedoel het niet aanvallend overigens, maar het viel me echt gigantisch op. sam_amore schreef:Bizzybijtje schreef:Sorry, maar in de trainingsfilmpjes van proef 3 en 4 loopt je paard erg onregelmatig. Mag ik weten waardoor dit komt?
als je terug leest vertel ik het al..
het komt door de harde bak.. + dat ik de aanleuning beter voorelkaar moet krijgen op dat moment... + als het moeilijk voor hem word doet hij dat ook af en toe..
hij is liever Lui dan Moe
maar gelukkig doet hij het niet in mijn proef..!!!:D
djengiz schreef:het filmpje kan het ook ''overdrijven'' ik bedoel dat een filmpje niet het echte beeld is.
misschien valt het in werkelijkheid reuze mee
...maar ik vind het alleen zonde van het totaalbeeld en misschien als ze er naar laat kijken dat er iets heel kleins uitkomt maar dat het beeld daardoor wel verbeterd en ze helemaal binnen een jaar kan doorstromen naar de Z
..want hoe dan ook,ik denk dat dit wel in de weg gaat staan om hogerop te komen en dat zou zonde zijn
djengiz schreef:k heb ook zo'n pony die onder ze werk probeer uit te komen.
als het hem te moeilijk wordt gaat hij ook hupsen of rennen.
ik moet hem gewoon door rijden en hij doet nu amper meer wat.
zodra hij er door heen is loopt hij geweldig.
er is heeeeeel misschien wel wat, maar
ik denk ook idd dat jij het zelf beter weet en jou intructrises.
ik herken het er wel een beetje in![]()