pallermo @ work. klaar voor de L ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: pallermo @ work. klaar voor de L ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:02

ik vind dat jullie zeker klaar zijn voor de L, alleen op je beenligging letten, want die ligggen soms te ver naar voren, je kan zien dat je paard zonder enige moeite eroverheen springt. let alleen op met wat JolandaS zegt, want ik denk ik dat je je paard gaat irriteren als je zoveel op concour gaat, je kan beter iets minder vaal gaan dat je nog 10 jaar door kan

jeanine94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:02

succes in de L zou ik zeggen:P
probeer hem wel iets langer te laten,
en idd iets meer sprong houden,
zodat hij meer ruimte en kracht heeft
ook de sprong te maken!
verder ziet het er goed uit!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 18:42

JolandaS schreef:
Dat ziet er leuk uit. :-)
Eén puntje: je schrijft dat je elke week (of vaker) op concours gaat en dat hij soms zijn aandacht er niet bij kan houden.
Misschien doe je dan toch iets teveel met hem. Hij is pas 6 dus nog jong.
Het zou zonde zijn als hij binnenkort geen zin meer heeft omdat hij teveel heeft moeten doen in korte tijd.

hij houd z'n aandacht er niet omdat hij op andere dingen let niet omdat hij het niet leuk vindt ;) als ik de vlechten erin maak staat hij als weer te trippelen en hij trekt ook echt naar de sprong toe dus het is niet omdat hij niet wil omdat hij het saai vind :D. verder bedankt allemaal voor de tips ;)

IlseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 22:42

Leuk paardje, je ziet echt dat hij er plezier in heeft :D

Midy

Re: pallermo @ work. klaar voor de L ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 22:50

Ik kan er niet veel over zeggen, aangezien ik niet zo heel veel verstand heb van springen, maar ik wou toch even melden dat ik het er goed uit vind zien! Ik vind het echt een heel leuk paardje en jullie zijn echt een top combinatie! Veel plezier en succes in de L! :D