Tuiger Annelien (v.Moneymaker x Renovo) bezig met inrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliefje

Re: Tuiger Annelien (v.Moneymaker x Renovo) bezig met inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:16

Heel leuk beestje, jullie zijn goed bezig. Paard ziet er ontspannen uit. Die 'juiste' halshouding komt nog wel, voor zo'n jong paard loopt hij zeker netjes! :)

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 00:23

Loopt inderdaad netjes op eigen benen voor zo'n jong ding! Ivm haar leeftijd en omdat ze toch darachtig is zou ik het met rijden juist lekker rustig aan doen.
Als de kleine er straks is is het bij haar allemaal lekker ingezonken en kun je het weer fanatiek oppakken.
Als ze straks dikker wordt lig je toch weer stil met de fanatieke training. Veel succes met haar ze is mooi om te zien!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 12:12

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over Annelien!
Het heeft me wel gemotiveerd om haar wat vaker te pakken.
Ik zal binnenkort vragen aan een vriendin of ze nieuwe foto's wil maken :D

En voor degene die er geen tuiger in herkennen, hier heb ik nog een filmpje van haar gangen.
Daar zie je wel goed dat het een tuiger is :D
http://www.youtube.com/watch?v=dTODlbJt4ac

Sieta1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:19

Ik was aan het googlen op Moneymaker en kwam op de bokt-site uit. We hebben een 4-jarige moneymaker op stal die nog beleerd moet worden. Goudeerlijk karakter, maar helder en ontzettend soepel. Aan de foto's te zien, is het hetzelfde type als jouw paardje. Ik wil er wel mee aan de slag, maar ik ben bang dat ik wat te zwaar ben om er op te rijden. Het is geen overdreven groot type, maar heeft wel maat. We zullen proberen een oplossing te zoeken voor het inrijden en dan een nieuw baasje zoeken.

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:23

Wat een verandering! Heel ontspannen, lekker voorwaarts en licht van voren. Ga zo door, en inderdaad, zoek les zodat je een extra paar ogen hebt naast je.

untouched

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 06:31

wat is ze verandert. :)
ze loop veel meer ontspannen!
nog veel succes met haar.