Rijtechnisch commentaar geef je zelf al, verder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
webster543 schreef:Sjieke pony en een hele mooie combinatie die duidelijk zonder spanning en met veel plezier werkt!! doe zo verder.![]()
Rijtechnisch commentaar geef je zelf al, verder
Arwin6 schreef:ik zal binnekort eens uitproberen of ik verschil voel met een 'gewoon' hoofdstel.

Vue schreef:Arwin6 schreef:ik zal binnekort eens uitproberen of ik verschil voel met een 'gewoon' hoofdstel.
Jij niet, je paard wel.
Ik snap dat je het mooi vindt, maar het is echt een scherpe neusriem.
Zou hem er dus gewoon afhalen en er een normale neusriem opzetten, heeftie geen last van en je hebt die mexicaan helemaal niet nodig.
Heeeeele leuke pony trouwens!
)
Vue schreef:Omdat de paardenwereld helaas uit een heleboel ontwetende mensen bestaat.
Tuurlijk moet je je pony goed aanvoelen, maar jij voelt niks van die neusriem, niet jouw neus. Het was grappig bedoeld.
Delicious__ schreef:Lijkt me echt een heerlijke pony om te rijden! En wat een heerlijk eigenwijs koppie
Nastik schreef:Ik vind jullie een geweldig setje! Je hebt een prachtig paardje met geweldig uitstraling.
Rijtechnisch commentaar; daar waag ik me niet aan. Ik rijd al 20 jaar, maar hakken uitdrukken, tenen naar binnen en handen laag werd pas na lange tijd automatisme, dus dat komt vast goed. Jullie stralen zelfvertrouwen uit, dat is toch al super?