Ze was ook op de UP! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

smiley schreef:Hij wordt echt steeds leukerveranderd van een paardje onder de modder naar een echte stoere Quarter *met mooie kont
*
) Cassidy"]
[quote="smiley schreef:Hij wordt echt steeds leukerveranderd van een paardje onder de modder naar een echte stoere Quarter *met mooie kont
*
)
maakt niet uit, vind hem toch prachtig

XoNo schreef:Vind ik ook. Een breedingstock is wat mij betreft gewoon een Quarter. En een crop out een Paint. Van mij mogen ze ook alles bij elkaar voegen. Ze doen mij er eerder een plezier mee. Dat geouweprutsmuts tussen Quarters en Paints.
Die shanks zijn een simpele snaffleshanks, dus een trensje met schaartjes. Het is wat scherper dan een trensje, maar een bit is zo scherp als de hand van de ruiter. Bud heeft net dat kleine beetje extra respect voor de snaffleshank, wat hij niet heeft bij de trens. Hij heeft af en toe de neiging om gewoon door de trens heen te banjeren. Dat doet hij eigenlijk alleen als hij erg fris is. Ik kan hem ook gewoon op een trens rijden als hij niet zo fris is. In principe zou je er elk bit in kunnen hangen, zolang de ruiter er maar mee kan rijden, vind ik tenminste.
Jenna schreef:Wat is Buddy toch geweldig!
Echt een geweldig mooi paard!
Ben Buddyven
) . Kom je dan ook onze dravertjes, Revanza en Chinouc (van Jenna) ook bekijken? Zijn ook zéér lief
.