Zwaantje Fjord Op B/L1 training

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5760

Re: Zwaantje Fjord Op B/L1 training

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:23

Ziet er opzich heel netjes uit.
Alleen is ze dragend? Of moet ze nodig op dieet...

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 23:34

wonder: haha was maar waar Tong uitsteken neej ze moet op dieet Ja ze is niet drachtig wel jammer maar het is nog niet zo Tong uitsteken
ze gaat op dieet als ik daar woon dan zet ik der lekker aan het werk Ja

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:46

Hej Triezel!

Eindelijk mijn reactie Knipoog
Vind dat je vooruit gaat, denk om je houding en laat Zwaan afvallen (A) Dan komt t nog beter! Ja
Verder niet echt tips Knipoog
Ook vind ik Trienco vooruit gaan! Haha! Ondanks dat k m elke week in de les zie, vind k m ook vooruit gaan! Haha!
Harm zie k nooit rijden Tong uitsteken Dus kan k niks over zeggen Knipoog

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:42

he maris Tong uitsteken haha goed he Haha! harm is ook voor uitgegaan Ja weet ik heel zeker Lachen
en tja... je was niet de eerste die het zegt Tong uitsteken zwaan moet op dieet Tong uitsteken maar dat kan ik pas doen als ik daar woon Ja even vlink aan de training zetten Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:12

Moderatoropmerking:
Denken jullie eraan dat het herhalen van rijtechnisch commentaar niet is toegestaan? Er is nou meerdere malen gezegd dat het zadel te ver naar voren zit en de ruiter te ver naar achteren, dus dat hoeft niet meer vermeld te worden :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:13

Moderatoropmerking:
En opnieuw berichten verwijderd die niet aan de nieuwe RT-HAW regels voldoen, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.
Lees vooral de groene berichten eens goed door voordat je een berichtje plaatst! Het herhalen van commentaar is NIET toegestaan. Probeer dus met iets nieuws te komen en leg je commentaar zo goed mogelijk uit.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:43

Ziet er goed uit, alleen hang je soms wat naar achter. Als je rechtop zit, is het super netjes!

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:50

Veel overgangen, tempowisselingen, van hand veranderen enz...... je kent het wel Knipoog (Dit als tip voor eerder genoemd commentaar, waar ik me bij aan sluit). Gewoon lekker blijven trainen, dan komt het vast wel goed!

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 21:44

levine: dankje wel Lachen die tips zijn idd al eerder genoemd Knipoog mijn lesgeefster zeg dat ook altijd Ja
en ze gaat op dit moment steeds beter lopen Ja Haha! dus ben trots op mijn fjordje Haha!

loverhesanne: klopt Lachen ik zit ook met mijn rug af en toe dus of te ver achter over of te ver voor over Ja maar was vroeger veel erger Nagelbijten / Gniffelen dus vind me zelf voor uit gaan sins ik mijn eigen fjordje hebt Lachen

dankje voor jullie reactie's Lachen

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 11:38

pffff.. jij hebt zeker geen abb op de sportschool nodig!? Laat je fjortje zn hoofd zelf dragen, ga het niet voor hem optillen!! Zorg dat die scherp aan je been komt en rji heel veel overgangen. Zodra die sterk word in je handen, laat hem maar vallen! Rij hem een stapje naar vore of een stapje terug om hem weer actief te krijgen en ga dan verder waar je mee bezig was..

Succes

miranda_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:46

Probeer je handen iets meer te dragen, (dacht dat ik pianohandjes zag, maar weet dat niet zeker, omdat de foto's een beetje donker zijn)
Probeer hem van achter naar voor te rijden, dus lekker veel overgangen rijden:D
Verder ziet er lief uit ;)

soeraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:53

Er mag inderdaad wat af hiih.. maar je galopfoto is mooi.. netjes bij elkaar gereden..