Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk stel! chipieke schreef:Ik vind je zadel ook wat aan de kleine kant... Voor de rest vind ik het een hele leuke fries. Loopt een beetje opgekropt maar daar is aan te werken. Op 1 foto heb je wel een strenge hand ook, denk dus zeker aan je handhouding. Als je daar al op let en op de opmerkingen van mijn voorgangers gaan jullie nog ver komen denk ikLeuk stel!
vilouma schreef:het wijken kan veel meer zijwaarts! uik vind het een beetje schuin oversteken.
meer geschaart ed.
leuk beestje verder!
Ik heb ookal met die schijnovergangen gewerkt en ik doe eht nu ook zo dat ik van stap naar draf ga en meteen terug naar stap en heel langzaam draven werkte ookal heb ik gemerkt, dan meot hij flink goed zijn spieren gebruiken en dan rijd ik weg en dan zie ik zijn achterbeen er ook meer onder treden
Nikkerr schreef:Oja, die balkjes doen hem goed, zeker blyven doen!!
eigenaresse van paard mag ik wel doen, maar de eigenaar van de stal waar hij staat stelt het neit zo op prijs
fries guus is namelijk vorig jaar dor de hindernis heen gestormt
Balkjes lopen vind hij wel leuk heb ik al gemerkt
weet niet of jullie dat al is opgevallen, maar heb eht dinsdag en woensdag al heel erg gemerkt