@ aerdenhout1: het was meer een pasje terug rijden echt verzamelen kan ik het ook niet noemen. Maar het is meer om te laten zien dat ze er inderdaad nog niet helemaal doorheen is tijdens tempowisselingen. Maar goed, ik probeer haar meer op mijn zit te gaan rijden dat ze niet tegen mijn hand zal komen.
Ik vind het er leuk uitzien, een B proefje moeten jullie echt wel kunnen hoor Verder als tip; Let op je handen. De ene keer zitten ze op je knieën (fout) en de andere keer heb je ze wel netjes naast elkaar boven de schoft (waar ze horen ) Vind het er verder vriendelijk tov de haflinger uitzien
dank je wel ik let nu met rijden ook op mijn handen, ik ben er nog niet helemaal uit of ik ze nou uit automatisme draag, of juist op m'n knieen zet ik let er wel op en hoop dat het langzaam beter wordt
Leuke fotos, leuk paard De 1e paar fotos vond ik nog niet zo, je paard liep wel anders, maar niet nagevelijk, maar daarna vond ik fotos waar je paard wel leuk liep Ik denk dat je de B wel aan kan, je rij stijl is goed Dus de complimenten.
@ marloesXpaco: nou gespierd meer dikkig haar hals en billen worden wel steeds gespierder we zijn op de goede weg
@ JorindaLove: het duurde even voordat de rust en ontspanning erin kwam in het begin wilde ik haar voornamelijk actief maken maar wel in een rustig temp...de nagefelijkheid maakte me niet gek veel uit. Zodra ze rustig was begon ze ook veel fijner te lopen en bedankt voor je compliment
Jullie kunnen makkelijk in de B starten hoor Het ziet er goed uit, ze hangt niet constant aan de teugels, ziet er netjes uit. Probeer alleen wel op je houding te letten af en toe he, verder kan ik niet veel zeggen, het zijn foto's
je kan niet echt op foto's zien of iemand klaar is voor de B of niet;) ziet er wel netjes uit, ik zou het gewoon proberen. B stelt toch niks voor!!! je moet gewoon een beetje netjes je rondje rijden, niks speciaal ofzo:D en als het niet lukt heb je het in ieder geval geprobeerd.
nee tuurlijk maar het geeft je wel meer zelfvertrouwen als veel mensen zeggen dat het wel zal lukken
soeraya
Geplaatst: 18-01-09 22:39
Ik denk dat jij wel in de B kunt starten hoor! In de B kijken ze nog niet zo naar de nageeflijkheid en als je je figuren netjes op de letter rijd en goed voorbereid voor je een figuur rijd of een overgang maakt gaat dat zeker goed komen! succes!