Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Maar goed, wie ben ik om je dat te verplichten. Eigen keus, maar ik raad het je wel aan. Floran schreef:leuk, maar ff vraagje:
vanwaar de mexicaanse neusriem?
dat je je rug hol trekt is idd ook al gezegt. probeer voor je gevoel wat boller te gaan zitten, maar wel rechtop! ook heb ik het idee dat dit bij je eerste paardje erger is dan bij je oude paard...
Heeft dt 2e paardje trouwens iets aan zijn linkeroog?? kan hetniet echt zien maar gewoon...
owja, ik zie toch (helemaal met springen!) liever een cap.. maar dat is eigen keus...
Ashley__ schreef:Leuke paardjes, maar op 1 of andere manier kijk ik er niet naar van dat het er allemaal mooi en ontspannen uitziet. Ik heb het idee dat beide paarden zich een beetje strak houden en niet lekker willen nageven (en iets op je hand hangen). Kan het verkeerd hebben hoor, maar ik vind het er zo uit zien.
Aan je houding moet je ook dringend gaan werken. Je trektje rug enorm hol, waardoor je ook naar voren zit. Volgens mij kun je dan ook nooit ontspannen op je paard zitten, waardoor je paard ook niet mooi ontspannen is. Houdt ook mooi je handen bij elkaar en je ellebogen aan je lichaam.
Verder idd je cap op met springenMaar goed, wie ben ik om je dat te verplichten. Eigen keus, maar ik raad het je wel aan.
Rinko loopt er vind ik zelf net iets teveel tegenaan zegmaar.. zelf vind ik dat hij veel meer door zijn rug mag
)van jezelf hoor. Blijf tegen jezelf 
CeesRinko schreef:klopt! dankje!
CeesRinko schreef:Het klopt wat jullie zeggen, ik druk heel erg mijn kont naar achter en maar daardoor mijn rug erg hol!
Thanks!