Ga vooral zo door
Erg leuk en vriendelijk om naar te kijken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Erg leuk en vriendelijk om naar te kijken Ponybokjes schreef:Wat leuk dat je dressuurt met een trekpaard! Wat ik wel erg jammer vind ik dat je direct een stang inhebt. Hij is nog maar 3,5 zei je, dat vind ik dat nog veel te vroeg. Verder ziet het er wel goed uit, probeer er wel op te letten dat je je benen lang houdt en je voeten niet naar buiten steekt. Verder sluit ik me aan bij de rest.
anders wordt de concurrentie te sterk
hahaha
Het paard dat we als 2e paard mee wilden nemen voor dubbelspan heeft zo'n verschrikkelijk slechte conditie dat tie Tobias alleen maar ophoudt, dus die laten we toch maar thuis! Dus alvast heeeel veel succes in je eigen cathegorie!
echt een heel leuk beest!!
knolliegirl schreef:er zijn maar weinig trekpaarden die met een gebroken bit gerede worden. Als ze voor de kar lopen hebben ze zowiezo een stang in en als je dan onder het zadel gaat rijden met een gebroke bitje worden ze echt enorm sterk..! ik praat uit eigen ervaring..!
tobias is een goed diertje, heb hem van de week nog gezien, ziet er goed uit elise..!! maar niet te hard oefenen ohanders wordt de concurrentie te sterk
hahaha