Trekpaard Tobias @ 'Dressuur'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Trekpaard Tobias @ 'Dressuur'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 15:32

Dit vind ik nou echt superleuk !!! Een trekpaard waar gewoon lekker mee gereden word !

Ga vooral zo door Haha! Erg leuk en vriendelijk om naar te kijken

Ponybokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:07

Wat leuk dat je dressuurt met een trekpaard! Wat ik wel erg jammer vind ik dat je direct een stang inhebt. Hij is nog maar 3,5 zei je, dat vind ik dat nog veel te vroeg. Verder ziet het er wel goed uit, probeer er wel op te letten dat je je benen lang houdt en je voeten niet naar buiten steekt. Verder sluit ik me aan bij de rest.

dianne1010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:00

Wat een knuffelbeestje ! Echt leuk, je rijdt hem ook leuk!
Zoals de anderen al zeiden, let goed op je stelling, maar dit zal op ten duur ook beter gaan, ik bedoel, het is een trekpaard, die zijn echt moeilijker te berijden dan echte sportpaarden!

succes!

Mirannda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:03

Ponybokjes schreef:
Wat leuk dat je dressuurt met een trekpaard! Wat ik wel erg jammer vind ik dat je direct een stang inhebt. Hij is nog maar 3,5 zei je, dat vind ik dat nog veel te vroeg. Verder ziet het er wel goed uit, probeer er wel op te letten dat je je benen lang houdt en je voeten niet naar buiten steekt. Verder sluit ik me aan bij de rest.

er zijn maar weinig trekpaarden die met een gebroken bit gerede worden. Als ze voor de kar lopen hebben ze zowiezo een stang in en als je dan onder het zadel gaat rijden met een gebroke bitje worden ze echt enorm sterk..! ik praat uit eigen ervaring..!

tobias is een goed diertje, heb hem van de week nog gezien, ziet er goed uit elise..!! maar niet te hard oefenen oh Tong uitsteken anders wordt de concurrentie te sterk Tong uitsteken hahaha

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 07:17

Haha, we gaan tóch enkelspannen. Ben jij eigenlijk familie van Toon of heb je je paarden daar staan? Lachen Het paard dat we als 2e paard mee wilden nemen voor dubbelspan heeft zo'n verschrikkelijk slechte conditie dat tie Tobias alleen maar ophoudt, dus die laten we toch maar thuis! Dus alvast heeeel veel succes in je eigen cathegorie! Haha!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:14

wat een schatje zeg!! Kwijl echt een heel leuk beest!!
ziet er ook goed uit!!

Annemoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:56

Haha, wat leuk!

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:27

Die knappe Tobje en Elise!
Gaat goed he met die knapperd? Haha!
Zie je denk nog wel weer op de manege!

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 21:28

Thanks dude ^^ Ik voel me vereerd dat je eerste berichtje hier op bokt in mijn topic staat Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:32

knolliegirl schreef:
er zijn maar weinig trekpaarden die met een gebroken bit gerede worden. Als ze voor de kar lopen hebben ze zowiezo een stang in en als je dan onder het zadel gaat rijden met een gebroke bitje worden ze echt enorm sterk..! ik praat uit eigen ervaring..!

tobias is een goed diertje, heb hem van de week nog gezien, ziet er goed uit elise..!! maar niet te hard oefenen oh Tong uitsteken anders wordt de concurrentie te sterk Tong uitsteken hahaha

Daar kan ik het dus niet mee eens zijn!

Rano loopt voor de koets op een liverpool-stang. Onder het zadel rij ik hem met een heel normaal, dubbel gebroken bit. Daarbij heeft hij een fijnere en lichtere aanleuning dan menig ander paard dat ik gereden heb!

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:19

wat een lieve teddybeer(L)

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:10

@ Adil18: Ik ben het wel met knolliegirl eens. Ze zegt niet dat je een trekpaard niet op een stang kan rijden, maar wel dat het weinig voorkomt. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de stang in het verleden gebruikt is. Als de mond al helemaal hard is kun je er moeilijker weer een trensje in hangen.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 10:29

supeer cool!!! wat een schatje!!! en het gat echt goed!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 10:39

wat een leuk paard!!!tja...dat bit...als je er buiten mee rijd best,maar probeer in de bak eens met een gewoon bit...en pelham is ook wat "lomp"om dressuur mee te rijden...halve ophoudingen komen niet echt door.
Je trekt niet in zijn mond...
Gaat hij altijd even rusten na het rijden?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt...ik denk dat ik me rot zou schrikken...

manon_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 18:48

Ziet er leuk uit maar nog een beetje stijf. Probeer wat meer stelling te rijden. Verder ga zo door. Ziet er leuk uit voor de tweede keer.

DNICIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:41

Wou stoer man een belg! Kan je er geen ander bit inhangen?

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:47

wat een mooie knol Vork

over een tijdje mag je die van mij ook wel een keer uitproberen Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:57

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie is hier onvolledig, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.