F4 wedstrijd met Tiko [filmpje]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fabiee

Re: F4 wedstrijd met Tiko [filmpje]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 17:08

Ukkiee schreef:
Als je voor zo'n proef 260 punten hebt gehaald, betekent dat dat je voor elk onderdeel mínstens een 7 moet hebben gehaald. (Er zijn namelijk 35 onderdelen, 260/35=7,4. Dus voor sommige onderdelen een 7, voor andere een 8. Haal je een 6, dan moet je er minimaal een 9 bij hebben, haal je een 5 dan minimaal een 10!!!!) Sorry, maar ik denk niet dat het klopt. Of de jury moet geen diploma hebben, want de FNRS-jury is over het algemeen streng maar rechtvaardig. Zoals ik je hier zie rijden, vind ik het allemaal maar net zesjes waard. Het zal misschien aan de pony en aan de spanning liggen, maar het ziet mij er allemaal veel te gehaast uit en ook je houding is te gespannen en te veel voorover. Ook vind ik je beenhouding niet zo netjes. Nou kan het beeld natuurlijk vertekenen, dus ik ga je niet helemaal lopen afkraken, het zag er wel aardig uit maar ik vind dit niet de punten waard die je hebt gekregen (dus je mag er wel trots op zijn Knipoog. En als je met dezelfde pony 260 punten hebt gehaald.. Nee sorry, dat geloof ik niet. (Of dus inderdaad wel een erg vreemde jury.)

Ja goed, dan geloof je het niet.
Maakt mij niks uit , maar het is wel echt zo. Knipoog
De vorige x was de pony trouwens minder gespannen.

Annetje

Re: F4 wedstrijd met Tiko [filmpje]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 20:19

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.