. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 

stoelzit is misschien een beetje overdreven, maar ik zit inderdaad een beetje naar voren. Ik heb nu een ander zadel en het gaat gelukkig veel beter! 

We mennen met haar, vrijheidsdressuur, buitenritjes en natuurlijk dressuur. Springen gaan we pas komend zomer met haar doen, wanneer ze meer body gekregen heeft. 

vonden ze op de keuring ook. Ze had een 8 voor rastype!
Ja, ik zal er zeker aan werken!

En inderdaad ieder zijn ding! 

Ik vind haar dus allesbehalve te groot! Ik vind het zelfs een hele leuke combinatie. Kom op..... paarden/pony's zijn echt niet van suiker hoor........
. Wat de pony betreft mag de achterhand wel wat actiever, maar je bent al goed op weg. Het is een mooie pony
. Succes! 

ik zal erom denken! 
dankjewel! 
Bedankt voor de tips!
.

( Jane is van mij namelijk
)
Amina22 schreef:ja , je begint toch wel wat groot te worden...
.
. 
Zeker als ze solide gebouwd zijn en in goede conditie kunnen ze vaak relatief meer dragen dan die grote dressuurslungels.

en ze groeien nog steeds!
Bedankt!
Zonder jou was het nooit wat geworden tussen Jane en mij! 

Heb ook even bij jou foto's gekeken maar ik herken je eigenlijk nog niet..
Ja, handen... Blijft een lastig punt... Daarom werken we er hard aan! Dankjewel!
Hahaha, grappige vergelijking met wasmiddel maar zeker waar!
Zadel is al vervangen voor een ander!
Ligt dus een stuk beter, en heeft ze ook meer schoudervrijheid. Bedankt voor de tips!
(zie onderschrift) Ze loopt inderdaad vaak te diep. Ze is nog jong en we zijn in de training vooral bezig met dat ze los laat. Waar ze dan op dat moment loopt met haar hoofd (vaak te diep) vinden we dan eerst wat minder belangrijk. Toen ze dat meer doorkreeg, ging we haar meer bergopwaarts (noem het maar even zo) rijden zodat ze meer uitschoof. Dit ging er goed!
Toen we daar mooi opweg mee waren, kreeg ze helaas last van haar buik. De wedstrijdfoto is ook te diep maar dit kwam door de hangerigheid en moeheid. Spanning is het dus zeker niet. Meer dat ze het moeilijk vind en dit dan een makkelijke houding vind. (Heb ik het idee
) Maar na de zwangerschapverlof gaan we daar weer hard mee bezig!