Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik noem het dom.
...... en hij heeft dus echt wel 100% respect voor ons en wij voor hem en ik vertrouw sharir volledig
..... nou jah ik heb nog nooit gehoord van dat maaien respect loos is... en het is hem aangeleerd met longeer zweep... en longeer touw... longeer zweep de lucht in en wordje jah en hij ging de lucht in hem belonen
... en nu doet ie het als je jah zegt zonder iets... hij staat hier nu met halster en longeer lijn omdat het buiten de wei is.... en ik weet wel zeker dat wij meer kunnen doen met sharir(zoals met hem rijden zonder zadel hoofdstel of halster en hij luisterd perfect) dan dat jij ooit uit je paard zal halen... sorry hoor maar dat moest er echt effe uit.... respect loos... ken geen ander paard dat meer respect voor me heeft dat sharir
maar jah xono en supertje jullie dromen maar lekker verder...
.... het is niet aanvallend boedoelt hoor... maar zo denk ik... 
Zo dat ziet er echt super mooi uit zeg die steiger foto's. Prachtig paardje
Jesus wat iss dat nou weer voor reactie omdat ze op 1 foto fout staat? Van fouten leer je hoor. Dus blijf niet met zn alle doorzagen over 1 foto
sharir schreef:oohh jah er staan nog een paar steigerfoto's van een shetje en dat meisje staat er ook voor... oohh gevaarlijk .NEE daar zeggen jullie niets van. dat is maar een klein paardje ... maar daar kan je ook een gat in je smoel krijgen... als je niet goed oplet....
sharir schreef:wuahahah het kan mij niet eens meer schelen.... ik weet heus wel wat ik doe.... en ik denk maar zo... hun zijn gewoon jaloers dat hun dat gewoon niet kunnen... dat sharir gewoon zo braaf is.... .
, heb je naam ff niet bij de hand) je hebt gelijk.stef schreef:Marieke, waarom (gewoon een vraag) zou een shetje anders zijn dan een groot paard? Tuurlijk is een groot paard groter (duh) en zwaarder, waarschijnlijk ook sterker, maar met elk paard KAN het fout gaan, of je het nu over een shire van 180 of over een minipaardje van 65cm hebt