nouja commentaar is al gegeven, maar waarom heb je sporen en een zweep?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jij en Katinka zijn inderdaad een mooie combinatie. Op sommige foto's mag je rechter zitten, schouders meer naar achter dus, maar het kunnen momentopnames zijn. Ook voor je kijken, maar weet dat dit moeilijk is. Ben erg benieuwd hoe jullie het gaan doen op wedstrijd!
Fijne foto's om naar te kijken!
. Maar leuke foto's hoor, ziet er netjes uit. Ik vind je beenligging ook een stuk beter dan op Pops, gaat vast helemaal goedkomen met de wedstrijden curly2day schreef:veraA schreef:@BiancUgo, bedanktHmm weet niet welke camera, moet je even Curly2day een berichtje sturen, die weet dat wel!
De rest bedankt voor de reacties/tips
Mams heeft een Nikon d 40 of ergens in die buurt
ziet er verder zeker netjes uit. ze mag wel meer op het achterbeen maar als je L1 gaat starten dan hoeft dat helemaal nog niet zo. pas in het M willen de jury's het paard meer opgericht en op het achterbeen zien. veel succes met haar!
Bedankt voor je tips, daar kan ik wel wat mee! Beugels zat ik zelf ook al te kijken, zal eens proberen of het beter zit als ik ze een gaatje langer doe 

haha
.
(zit vast in de naam..
)
, kijk waar je heen rijd
Maaaar we hebben een hele mooie nieuwe, dus die doe ik met wedstrijden om
Toch bedankt voor je oplettendheid!
heb ik ook (A)