foto's van de straorit te renesse/noordwelle......

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:42

Hey wat cool!!!
Ik heb hier 3 jaar geleden ook aan meegedaan!
Lachen Leuk om alles een keer terug te zien zeg, het is echt een superrit

Mooie foto's hoor!

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 21:45

Sizzy schreef:
Hey wat cool!!!
Ik heb hier 3 jaar geleden ook aan meegedaan!
Lachen Leuk om alles een keer terug te zien zeg, het is echt een superrit

Mooie foto's hoor!

Wij gaan elk jaar mee........we kunnen niet meer zonder Tong uitsteken het is gewoon zo gaaf! ze zeggen altijd geen galop op het strand...maar ze gaan echt allemaal.
Het is gewoon een massa-race en ze gaan hard was dat mijn persoonlijke cameraman Haha! niet wist dat er filmpjes van ons gemaakt konden worden...dan had hij ons denk wel in rengalop meegenomen! ze gingen echt abnormaal hard...en Truusje en Vinessa zijn al van die heethoofden Schijnheilig wil ik echt niet missen, voor geen goud!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:46

Inderdaad, allemaal in volle galop! Heerlijk op die grote kolossen.

Bij het ringsteken had ik toen twee ringen Haha!
Mn paard wou ook wel heel hard terug naar de groep *LOL*

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:49

Echt keigave paarden hoor!!! Ik begrijp dat die halsters wat ze omhebben echte Belgen halsters zijn. Ik vroeg me altijd af hoe die eruit zagen omdat ze in de Divoza gids stonden maar zonder plaatje
Maar dat lijkt me echt een mega coole ervaring om op zo'n grote paarden te mogen rijden!!

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 21:52

Feetje schreef:
Echt keigave paarden hoor!!! Ik begrijp dat die halsters wat ze omhebben echte Belgen halsters zijn. Ik vroeg me altijd af hoe die eruit zagen omdat ze in de Divoza gids stonden maar zonder plaatje
Maar dat lijkt me echt een mega coole ervaring om op zo'n grote paarden te mogen rijden!!

ja, dat is met ijzeren ringen! vind ze zelf niet zo mooi...je hebt ze namelijk ook alleen maar met leer...als deze halsters op zijn, komen die enkel lederen halsters op stal Die vind ik echt heel gaaf staan! Haha!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:03

Leuke foto's hoor. Strâo was inderdaad altijd heel leuk. Inmiddels doe ik niet meer mee, er zijn teveel paarden, Noordwelle is speciaal door het hoge trekpaarden gehalte, maar renesse en haamstede zijn gewoon te grote groepen paarden.
Ik vond het leuk zoals het eerst was, met mensen uit het dorp en de omgeving, maar niet combinaties vanuit het hele land, het verbaast me dat er nog geen(of eigenlijk niet meer) ongelukken zijn gebeurt.
Niet iedereen die meedoet zit even goed in het zadel, en ik heb al heel wat trappen uitgedeelt zien worden. Een vriend van me heeft zijn paard in moeten slapen nadat die zijn been had gebroken tijdens de strâo.
Kortom, ik snap wat mensen van buitenaf aantrekt, maar voor mij is de lol er af. een groep van 50 tot 75 man is nog te doen, maar inmiddels zitten de groepen al dik over de 100, ik ga nog wel kijken, maar meedoen hoeft van mij niet meer.

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 22:15

Ik vind het juist super die grote groepen, maar ik heb wel veel paarden gezien die erg vijandig deden tegen andere paarden. Ik heb dus een trap tegen me knie gekregen(een warmbloedje) omdat die man dus vond dat ie voor moest rijden en door 2 belsen heen wou rijden. Zijn paard begon dus te steigeren en te klooien en kwam tegen met knie, dat was wat minder...maar gelukkig weinig aan over gehouden.
Daar stoorde ik me wel erg aan, niet om die warmbloedpaarden af te kraken hoor, maar koudbloeden lopen nou eenmaal niet zo heel snel en zijn heel erg rustig als het gaat om het sociale gedrag tussen de paarden(de meeste dan) en dan moet je niet gaan mekken dat we te langzaam gaan...dan moet je dus niet mee rijden met een 'belsengroep'! Die paarden werden extreem druk en waren erg vervelend aan het doen! Ze moesten en zouden dus vooraan lopen en de rest kon het niet echt bijbenen! dat was wel jammer.....maar ik heb een erg leuke dag gehad, volgend jaar ga ik zeker weer!

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 19:57

Heej brechje dankjewel! Ik ga volgend jaar zeker meedoen, lijkt me erg gaaf! Ben niet meer lid van het stamboek (wel toen ik nog een haffie had)omdat m'n belg geen papier heeft. De vader was nl niet goedgekeurd: Wouter v/d Molenberghoeve.

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 22:42

schaapjuh schreef:
Heej brechje dankjewel! Ik ga volgend jaar zeker meedoen, lijkt me erg gaaf! Ben niet meer lid van het stamboek (wel toen ik nog een haffie had)omdat m'n belg geen papier heeft. De vader was nl niet goedgekeurd: Wouter v/d Molenberghoeve.

geen dank Haha! dat is wel jammer.....maar kan ze dan niet in het hulpstamboek? net als onze truus! of wil je dat gewoon niet? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:53

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 22:54

Debo schreef:
Whaaaaaaaaaaaaa dan heb ik je gezien!!! Zonder dat ik t wist whahaaha... kijk hiermaar mischien zie jejezelf wellopen...:

[ITP] Strao 2003 (zeeuws paardenfeest)

Ik zat op een onwijze debiele knol (truus Haha! ), dat ding kan geen minuut stappen! ga effe je link kijken! Tong uitsteken

Zo zijn er al heel wat mensen hier op bokt, die me zonder het te weten me hebben gezien...op de strao.....bij ons op strand etc.
best wel gaaf! Haha!

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:32

brechje"]
[quote="schaapjuh schreef:

geen dank Haha! dat is wel jammer.....maar kan ze dan niet in het hulpstamboek? net als onze truus! of wil je dat gewoon niet? Tong uitsteken
[/quote]

dat zal wel kunnen maar ik zie het nut er niet van in. ze kan dan toch niet meedoen aan keuringen. alleen als ik haar laat dekken, laat ik haar inschrijven denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:14

IK WIL OOK EEN TREKPAARD!!! zucht... gelukkig is mijn vriend al "half" om en vind ie ze ook wel erg gaaf... Haha! nopg ff gedult voor mij hiihi

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 11:12

schaapjuh"]
[quote="brechje"][quote="schaapjuh schreef:

[/quote]

dat zal wel kunnen maar ik zie het nut er niet van in. ze kan dan toch niet meedoen aan keuringen. alleen als ik haar laat dekken, laat ik haar inschrijven denk ik.
[/quote]

ja dat is waar Knipoog maakt ook geen bal uit of je papieren hebt, als het paard maar een lieverd is Tong uitsteken

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 14:20

Hahahahah wat komisch dat is toch geen kijk gelijk die beesten onder t zadel !!!!Hahahahha
Zijn net kerstbomen
Maar die foto`s dat ze zonder zadel en kerstversiering staan zijn wel mooi en kijken ze ook lief

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 19:42

Meryl schreef:
Hahahahah wat komisch dat is toch geen kijk gelijk die beesten onder t zadel !!!!Hahahahha
Zijn net kerstbomen
Maar die foto`s dat ze zonder zadel en kerstversiering staan zijn wel mooi en kijken ze ook lief

waarom zijn ze met zadel niet mooi, ze blijven het zelfde Tong uitsteken Haha! Knipoog
Ik vindhet juist veel cooler met zadel en de versiering: ik wou dat ik dat ook zo kon maken Kwijl

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 10:36

brechje"]
[quote="Meryl schreef:
Zijn net kerstbomen

waarom zijn ze met zadel niet mooi, ze blijven het zelfde Tong uitsteken Haha! Knipoog
Ik vindhet juist veel cooler met zadel en de versiering: ik wou dat ik dat ook zo kon maken Kwijl
[/quote]

Jah, ik vind het niet bij ze passen

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 11:08

Whahaha, het was echt zo cool! Haha! En er zijn ook nog eens onwijs coole foto's uitgekomen. Die ene met Vinessa dat ik langs der nek hang ga ik echt vet uitvergroten. Pling

Vinessa was nog nooit zo lief! Lovers Ze was nergens bang voor, zelfs niet voor de fanfare. Die liep ze bijna omver, haha.

En dat ze energie voor 10 heeft blijkt maar weer. Want na een rit van 5 uur ofzo (ik was behoorlijk dood Gaaaap ) en na hard racen op het strand was ze tijdens het ringrijden nog niet moe. Nee, ze ging lekker galopperen door de ring. Van het raak steken kwam dus niet veel terecht.... Verward

Ze zouden zoiets echt vaker moeten organiseren, want het is echt voor herhaling vatbaar *LOL* (maar dan voor trekpaarden only Tong uitsteken ).

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 12:09

he suusje ook hier!
die foto's staan er al eeuwen en ze komt ze nu pas kijken
mevrouw staat er zelf het vaakst op Tong uitsteken
vinessa was echt super gaaf!

Vinessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:22

Ja, maar ik heb thuis nog steeds geen internet, you know. En las je dan vakantie hebt, dan kan je dus niet internetten.

Maar er komt nu eindelijk verandering in. Want ik heb het thuisfront overgehaald om adsl te nemen. Jahoo! Lachen