Ik heb hier 3 jaar geleden ook aan meegedaan!

Mooie foto's hoor!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sizzy schreef:Hey wat cool!!!
Ik heb hier 3 jaar geleden ook aan meegedaan!Leuk om alles een keer terug te zien zeg, het is echt een superrit
Mooie foto's hoor!
Feetje schreef:Echt keigave paarden hoor!!! Ik begrijp dat die halsters wat ze omhebben echte Belgen halsters zijn. Ik vroeg me altijd af hoe die eruit zagen omdat ze in de Divoza gids stonden maar zonder plaatje![]()
Maar dat lijkt me echt een mega coole ervaring om op zo'n grote paarden te mogen rijden!!
schaapjuh schreef:Heej brechje dankjewel! Ik ga volgend jaar zeker meedoen, lijkt me erg gaaf! Ben niet meer lid van het stamboek (wel toen ik nog een haffie had)omdat m'n belg geen papier heeft. De vader was nl niet goedgekeurd: Wouter v/d Molenberghoeve.
Debo schreef:Whaaaaaaaaaaaaa dan heb ik je gezien!!! Zonder dat ik t wist whahaaha... kijk hiermaar mischien zie jejezelf wellopen...:
[ITP] Strao 2003 (zeeuws paardenfeest)
brechje"]
[quote="schaapjuh schreef:Heej brechje dankjewel! Ik ga volgend jaar zeker meedoen, lijkt me erg gaaf! Ben niet meer lid van het stamboek (wel toen ik nog een haffie had)omdat m'n belg geen papier heeft. De vader was nl niet goedgekeurd: Wouter v/d Molenberghoeve.
schaapjuh"]
[quote="brechje"][quote="schaapjuh schreef:Heej brechje dankjewel! Ik ga volgend jaar zeker meedoen, lijkt me erg gaaf! Ben niet meer lid van het stamboek (wel toen ik nog een haffie had)omdat m'n belg geen papier heeft. De vader was nl niet goedgekeurd: Wouter v/d Molenberghoeve.
Meryl schreef:Hahahahah wat komisch dat is toch geen kijk gelijk die beesten onder t zadel !!!!Hahahahha
Zijn net kerstbomen![]()
Maar die foto`s dat ze zonder zadel en kerstversiering staan zijn wel mooi en kijken ze ook lief
brechje"]
[quote="Meryl schreef:Hahahahah wat komisch dat is toch geen kijk gelijk die beesten onder t zadel !!!!Hahahahha
Zijn net kerstbomen![]()
Maar die foto`s dat ze zonder zadel en kerstversiering staan zijn wel mooi en kijken ze ook lief