Ik heb hier 3 jaar geleden ook aan meegedaan!
Leuk om alles een keer terug te zien zeg, het is echt een superritMooie foto's hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzy schreef:Hey wat cool!!!
Ik heb hier 3 jaar geleden ook aan meegedaan!Leuk om alles een keer terug te zien zeg, het is echt een superrit
Mooie foto's hoor!
het is gewoon zo gaaf! ze zeggen altijd geen galop op het strand...maar ze gaan echt allemaal.
was dat mijn persoonlijke cameraman
niet wist dat er filmpjes van ons gemaakt konden worden...dan had hij ons denk wel in rengalop meegenomen! ze gingen echt abnormaal hard...en Truusje en Vinessa zijn al van die heethoofden
wil ik echt niet missen, voor geen goud! Feetje schreef:Echt keigave paarden hoor!!! Ik begrijp dat die halsters wat ze omhebben echte Belgen halsters zijn. Ik vroeg me altijd af hoe die eruit zagen omdat ze in de Divoza gids stonden maar zonder plaatje![]()
Maar dat lijkt me echt een mega coole ervaring om op zo'n grote paarden te mogen rijden!!
Die vind ik echt heel gaaf staan!
schaapjuh schreef:Heej brechje dankjewel! Ik ga volgend jaar zeker meedoen, lijkt me erg gaaf! Ben niet meer lid van het stamboek (wel toen ik nog een haffie had)omdat m'n belg geen papier heeft. De vader was nl niet goedgekeurd: Wouter v/d Molenberghoeve.
dat is wel jammer.....maar kan ze dan niet in het hulpstamboek? net als onze truus! of wil je dat gewoon niet?
Debo schreef:Whaaaaaaaaaaaaa dan heb ik je gezien!!! Zonder dat ik t wist whahaaha... kijk hiermaar mischien zie jejezelf wellopen...:
[ITP] Strao 2003 (zeeuws paardenfeest)
), dat ding kan geen minuut stappen! ga effe je link kijken! 
schaapjuh"]
[quote="brechje"][quote="schaapjuh schreef:Heej brechje dankjewel! Ik ga volgend jaar zeker meedoen, lijkt me erg gaaf! Ben niet meer lid van het stamboek (wel toen ik nog een haffie had)omdat m'n belg geen papier heeft. De vader was nl niet goedgekeurd: Wouter v/d Molenberghoeve.
dat is wel jammer.....maar kan ze dan niet in het hulpstamboek? net als onze truus! of wil je dat gewoon niet? 
maakt ook geen bal uit of je papieren hebt, als het paard maar een lieverd is
Meryl schreef:Hahahahah wat komisch dat is toch geen kijk gelijk die beesten onder t zadel !!!!Hahahahha
Zijn net kerstbomen![]()
Maar die foto`s dat ze zonder zadel en kerstversiering staan zijn wel mooi en kijken ze ook lief
brechje"]
[quote="Meryl schreef:Hahahahah wat komisch dat is toch geen kijk gelijk die beesten onder t zadel !!!!Hahahahha
Zijn net kerstbomen![]()
Maar die foto`s dat ze zonder zadel en kerstversiering staan zijn wel mooi en kijken ze ook lief

En er zijn ook nog eens onwijs coole foto's uitgekomen. Die ene met Vinessa dat ik langs der nek hang ga ik echt vet uitvergroten.
Ze was nergens bang voor, zelfs niet voor de fanfare. Die liep ze bijna omver, haha.
) en na hard racen op het strand was ze tijdens het ringrijden nog niet moe. Nee, ze ging lekker galopperen door de ring. Van het raak steken kwam dus niet veel terecht....
(maar dan voor trekpaarden only
).