Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geral schreef:In andere topics met driejarigen zijn jullie niet zo actief, waarom hier wel???
Citaat:en jullie doen het natuurlijk allemaal beter
geral schreef:Goh wat weten we het allemaal weer goed zeg.
In andere topics met driejarigen zijn jullie niet zo actief, waarom hier wel???
Het paard is bijna 4 jaar oud, wordt hooguit 2x per week bereden door de TS, nooit langer dan 20 minuten, nooit in een gedwongen houding enz.

Arabesk schreef:geral schreef:Goh wat weten we het allemaal weer goed zeg.
In andere topics met driejarigen zijn jullie niet zo actief, waarom hier wel???
Het paard is bijna 4 jaar oud, wordt hooguit 2x per week bereden door de TS, nooit langer dan 20 minuten, nooit in een gedwongen houding enz.
Pardon? Hoe noem jij dit dan?
[
Behalve dat het paard 3 jaar is, is deze manier van rijden ook slecht voor oudere paarden.
Het paard loopt te ver achter de loodlijn, dit zorgt voor slecht ruggebruik en het afknijpen van de luchtpijp.
Beaux schreef:Ik vind het ook heel apart dat een kenner als Arabesk niet ziet dat je op die foto vrijwel geen teugeldruk hebt. Dat is in mijn ogen nl overduidelijk. Dus dwing je je paard niet in die houding en plaats je die foto om te illustreren waarmee je bezig bent om dit probleem eruit te rijden.
Als na aanleiding van deze foto verkeerde conclusies worden getrokken en meningen worden gevormd dan snap ik wel waarom het op HAW zo vaak fout gaat.
amen. Jij hebt precies bedoelt wat ik bedoelde te zeggen.