Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is er anders een sportschool waar ze pilates/yogales geven en waar je een gunstige abonnementsvorm kunt regelen?
Is ook veeeeeel goedkoper dan pilates. Wat misschien ook nog handig is is om heel bewust je benen langer te maken, lekker laten hangen zonder beugels, vraag eens aan je instructrice of ze je wil helpen aan de longe zodat je alleen aan je benen hoeft te denken?
Maar in een studentenstad als wageningen zit er gewoon niet veel 'buurthuis' :p 

). Ik heb er vertrouwen in dat het uiteindelijk wel goed komt. Dit was een ontzettend leerzame ervaring en ik ben dan ook erg blij dat ik dit heb mogen meemaken
.
WowAmigo schreef:Ik heb even het eerste filmpje gekeken en wat mij opvalt in de draf is dat je je afzet met je tenen. Je gewicht is wat teveel naar voren daardoor en je scharniert dan vanuit je knieen in plaats van uit je heup. Verder hou je je armen vrij recht en je handen dichtbij je lichaam. Op zich hou je ze heel netjes, maar probeer allereerst eens je handen meer van je af te houden, je elleboog wat meer gebogen, handen wat hoger en voor je uit. Waarschijnlijk merk je dan dat je terug gaat vallen in je zadel bij het lichtrijden omdat je "evenwicht" dan anders wordt.