Oefeningen om motoriek in linkerhand te verbeteren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

Re: Oefeningen om motoriek in linkerhand te verbeteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 11:05

ik ben links en ik heb hetzelfde probleem als jij... Haha!
Doe eens een testje, wat doet je linkerhand als je op rechts evenveel druk gaat nemen als op links? (kan ook op je fiets bijv). (dus dat je op rechts meer druk gaat nemen).

Anke01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 11:32

Ik heb hetzelfde probleem! Ik wordt te strak in mijn linkerhand/onderarm, waardoor mijn paard bijna weigert naar links te kijken als we linksom gaan. Als ik heel bewust blijf nadenken dat ik links moet ontspannen gaat dat wel. Ook als ik mijn arm meer naar buiten wil doen tijdens een volte krijg ik bijna kramp.
Ik heb ook een powerball in huis, had hem alweer even aan de kant gelegd. Maar nu ga ik er weer mee oefenen, na de tips in dit topic. Wie weet werkt het! Het helpt in ieder geval je motoriek te ontwikkelen, hopelijk heeft dat uitwerking tijdens paardrijden. Ik ben ook benieuwd hoe het is om links tanden te poetsen etc... Haha!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 11:45

Links tandenpoetsen is heel leuk. Behalve als je moet opschieten om naar je werk te gaan Lachen
Heb mezelf gisteravond staan uitlachen, kreeg mn tandenborstel met links niet eens in mn mond!